Heel veel sterkte met alles, wat moeten jullie door een moeilijke tijd. Ik heb wel meegeschreven in het topic van "Over mijn lijk" maar je reactie er tussen is me nooit opgevallen, anders had ik er wel op gereageerd, want ik ben mijn vader in mei verloren aan melanoomkanker. Ik zie dat je tóch niet je account laat verwijderen. Ik hoop dat je nu toch veel steun kunt hebben aan het forum. Ik denk dat veel mensen het gewoon niet wisten. Heel veel sterkte met alles! Ik hoop dat je man niet veel hoeft te lijden onder zijn ziekte en dat hij nog lang bij je mag blijven!
Wat heftig, natuurlijk word je boos en verdrietig als je niet gehoord wordt en sommige onzintopics veel reacties krijgen, dat is ook krom. Zelf lees ik niet mee in de topics die je hebt genoemd en daarbij lees ik vaak maar delen van topics, ik denk veel anderen ook. Soms is het ook moeilijk voor mensen om wat te zeggen, weten niet hoe ze moeten reageren, bedoelen het niet vervelend. In ieder geval wil ik jou en je gezin bij deze heel veel sterkte wensen, ik hoop dat je alsnog hier blijft en een eigen topic opent, zodat er niet makkelijk overheenngelezen wordt.
Wat rot dat je je genegeerd voelt.. In de meeste topics lees ik inderdaad lang niet alle reacties van anderen, ik denk dat meerdere mensen dit niet doen en dat er over jouw issue heen is gelezen. Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd. Wat een nachtmerrie..
Lieve Feilo, Ik ken je niet en de topics die je noemde heb ik niet gelezen. Ik snap je frustratie en je gevoel van alleen-zijn en ben blij dat je van gedachten bent veranderd door de lieve reacties hier. Je bericht bezorgt mij de tranen over mijn wangen. Ik heb zelf de afgelopen tijd veel ellende meegemaakt en ben behoorlijk gevoelig voor dit soort persoonlijke verhalen. . Je partner en de vader van je kinderen zo ziek... wat afschuwelijk! Ik wil jou en je man heel erg veel sterkte wensen en ik hoop dat je steun krijgt hier door je eigen topic! Hou vol meid en probeer de kostbare momenten met je kinderen en je man te koesteren!!
Oohw wat vreselijk wat jullie doormaken... Oef echt een nachtmerrie lijkt me. ik wens je enorm veel sterkte..!
Ook ik heb de topics die je noemt niet gelezen. Het over mijn lijk topic lees ik niet en het wens topic bijvoorbeeld maar deels. Maar wat verschrikkelijk wat jullie doormaken! Ik hoop dat 2015 voor jullie een mooi jaar word op wat voor manier dan ook en dat jullie gezin nog heel lang samen mag zijn. Heel veel sterkte!
Ah meis toch. Wat erg dit te moeten lezen! Je lieve man zo ziek en alles zo onzeker voor de toekomst. Dat is verschrikkelijk! En dat je je dan even alleen voelt is logisch. Ik heb je berichtjes eerder ook gemist,had er anders zeker op gereageerd! Wanneer verwachten de artsen wat meer te kunnen vertellen? Hopelijk hebben jullie toch mooie kerstdagen ondanks dit slechte nieuws. Knuff!
Ik heb andere topics ook niet gelezen. Ik wil jou en je gezin enorm veel sterkte toewensen. Ik hoop dat je in dit topic je hart kunt luchten. Hele dikke knuffel van ons
Ik lees ook niet alle topics en de lang niet alle reacties. Vervelend dat je je genegeerd voelt. Ik wens jou en je gezin alle sterkte toe in deze nachtmerrie. Vreselijk om zoiets door te maken. Knuff.
Wil je heel erg veel sterkte en kracht wensen! Wat verschrikkelijk dat jullie dit door moeten maken als gezin. Het idee dat je kinderen hun papa moeten missen en jij je man/steun/toeverlaat. Daar zijn geen woorden voor. Hoop echt dat er een wonder mag gebeuren en jullie nog lang van elkaar kunnen genieten. Hele dikke knuffel!
Heel veel sterkte met dit alles. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik je reacties nog nooit gelezen had. Ik ben ook iemand die meestal niet een heel topic blijft volgen, en als ik dat wel doe, reageer ik er meestal niet op alles.
Wat een nachtmerrie, afschuwelijk. Ik hoop dat alles goed mag komen voor jullie. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen. Dikke knuffel.