Wat de andere meiden al zeggen, het is gewoon onmogelijk om alle topics door te lezen.... Wat verschrikkelijk voor jullie dat jullie dit overkomt! Ik kan me alleen maar indenken hoe jullie je op dit moment moeten voelen! Ik wens jullie echt ontzettend veel kracht en sterkte de komende tijd! Hopelijk kunnen jullie nog een hele tijd van elkaar genieten! Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie!!!! [[knuffel]]
Wat een verdriet en onwijs oneerlijk, onwijs veel sterkte en kracht toegewenst! Voor jou en je familie
Vreselijk meis Ook mij zijn je berichten nooit opgevallen!! Wil jullie heel veel sterkte wensen in deze afschuwelijke tijd. Liefs
ik lees ook helaas nooit alle antwoorden dus bij deze mijn excusse ervoor, ik weet helaas ook wat je meemaakt in 2008 werd ik weduwe na een ziektebed van mijn toenmalige partner met 4 kleine kinderen ik wens jullie heel veel sterkte en mocht je vragen hebben of iets pb maar ik ben er voor je want ik weet hoe moeilijk het is maar ook nog gaat worden sterkte
Heel veel sterkte! Probeer te genieten van deze tijd die jullie nu hebben. Wat naar dat je je genegeerd voelt. Ik kan me niet voorstellen dat dit expres zo is gegaan.
Vreselijk wat jullie op dit moment moeten doorstaan en kan mij goed voorstellen dat je je hier ongehoord voelt. Ik ben redelijk actief geweest op de topic van 'over mijn lijk' maar jouw verhaal heeft ook mij nooit weten te bereiken. Ik wens jullie echt een groot wonder toe!!!
Ik heb jou verschrikkelijke nieuws nog nooit eerder gelezen tot nu. Heel veel sterkte meid,voor jou en je familie.... Een dikke knuffel voor jullie...
Ik heb je vorige berichten niet gezien maar wat vreselijk Je kindjes die hun papa misschien maar even mee kunnen maken en jij die je liefde moet missen en je kinderen dan alleen op moet voeden. Ik kan me alleen maar indenken hoe moeilijk het allemaal voor je is. Heel veel sterkte de aankomende tijd! En voel je niet genegeerd, gebruik dit topic alsjeblieft om erover te praten en ons op de hoogte te houden! Knuffel