Uitgezet bij de Aldi om mini Jack Russell

Discussie in 'De lounge' gestart door beau32, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Oeps... mijn witte herder van 87 cm hoog en 50 kilo is dus geen echte hond?! Hoe werkt dat dan??? Hij heeft vandaag gewoon weer gezwommen bij reddingszwemmen enzo! Je zou denken dat zijn batterijtjes het wel eens begeven na 3 jaar lang elke zomer om de 2 weken zwemmen! En ik hoef hem ook niet op te winden ofzo...

Maar hij ligt dus wel op schoot! En hij wordt geknuffeld op de bank enzo!

OT; nee, honden horen niet in een supermarkt, hoe klein/groot ook en hoe warm/koud ook buiten!

2. Pisam

Pisam Niet meer actief

Daarbij: een black and tan jack russell bestaat helemaal niet. Kruising dus.

Off-topic is het toch al. :cool:

3. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb toch lang genoeg cursussen gedaan met mijn chihuahua waarbij gezegd werd dat het achterhaald was. Algemeen bekend wil niet zeggen dat het klopt he?

4. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Haha, nee.. maar een hond is ook geen mens, al trekt ie een mensenpakkie aan. Dus nee, ik zou een hond dus ook nooit in mn bed laten liggen.

Logan: geen idee of het achterhaald is hoor. Het is inderdaad al lang geleden en ik heb nu zelf geen hond :)

5. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Dat ben k helemaal met je eens, andersom is een hond ook geen mens. Bij mij ligt ze sowieso niet in bed, ze komt niet eens op de bovenverdieping want dat durft ze niet ;)
    Maar vooral toen k zwanger was kwam ze wel eens uit zichzelf bij me liggen slapen op de bank, kop op mn dikke buik. Gewoon lekker warm voor haar, dan is t nog steeds een echte hond en ik ben nog steeds een echt mens.

6. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Helaas voor vele dieren hebben zij hierin geen enkele stem, en worden ze onderworpen aan allerlei dieronterende acties om maar een zo makkelijk mogelijke hobby te worden van hun 'eigenaar'

7. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joh iedereen moet het zelf weten... ik wilde niemand aanvallen ik benoemde het ook alleen en dat ik het zielig vind voor een hond als ze zich verjaagd voelen .. niet dat ik iemand die zn hond op schoot neemt verwijt niet goed voor zn beestje te zijn... net als bij de opvoeding van al het andere (man of kinderen ofzo ;)) doe je wat jou het beste lijkt....

Maar jij speelt gewoon vals.... met je duraceln batterijen :D

8. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Overigens ligt mijn hond naast het bed te slapen, maar voor zijn laatste wandeling ligt hij op bed, niet in bed 😂
    Ach ik kan hem altijd nog doorverkopen als schaap (poedel), mijn dochter roept ook beeeeh tegen hem 😁

9. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Hoe dat werkt? Schizofreen denk ik, want zoals je kunt lezen zijn chihuahua's echte honden omdat ze op schoot liggen.

Ik vind het wel leuk hoor dat jij zo'n knuffelhond hebt! Heeft mijn zoon ook; onafscheidelijk zijn ze! Woezel heet hij en mist een oog.

10. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Ja! Ik denk dat een hond die in tas gedragen wordt meer aandacht krijgt als de standaard hond die in z'n bench wacht tot ie z'n wandeling krijgt van welgeteld 10 min.
    Maar jij hebt zoveel oordelen ik ga er maar niet eens op in want jij hebt de "zoals ik t doe is t goed alle andere niet" blik
    En die heb ik niet ik denk dat vele manieren goed zijn kijk naar de hond en t baasje zijn ze beide blij? Wat is dan t probleem

11. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93

Cursus met je chi? Kan niet neem n echte hond 😅
    Heb ik ook gedaan met m'n chis ze vonden t superleuk!

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh als de hele wereld eens zo fantastisch was als jou en net zoveel kennis had he..

13. Dappertje Dik

Wat is dit nu weer vooringenomen reactie: 'een standaard hond die in z'n bench wacht tot ie z'n wandeling krijgt van welgeteld 10 min'.

En dan heb jij het over oordelen??

14. Dappertje Dik

Als jij.

15. Manque

Manque Niet meer actief

16. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.187
    10.774
    113
    Popcorn!!!

17. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ook duracell batterijen houden het niet in water! :p Menig speelgoed van onze zoon overleefd een regenbui niet! ;)

En hoe het werkt.... nja... onze mega witte herder heeft het karakter van een labrador, speelt als zijn beste vriend een bordeauxdog en denkt zelf een chihuahua te zijn... dan pas je dus best op schoot!

18. Logan

Logan Niet meer actief

Hahahaha!! Je zou je geld terug moeten krijgen, als je hond toch nep is? :D

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En dat bedoel ik dus :cool:

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Omdat er nu wel erg off topic gegaan wordt doen we deze dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina