Ow bah. Ik ben het met de supermarkt eens. Ik vind het heel vies om dieren mee te nemen. Zeker in een mandje! En als ze je gewoon hadden laten af rekenen zou je het een volgende keer weer proberen of een andere klant. Dus dat snap ik wel!
Ik begrijp ze bij de Aldi geloof ik wel, sorry voor jou ts. Ik vind het onhygiënisch als er honden binnen komen. Dan krijg je rondvliegend haar. Of stel dat een hond 'per ongeluk' een plasje laat lopen, dat kan echt niet. Nu begrijp ik wel dat jij hem onder je arm of in een mandje had en dan ie echt superklein is... Maar ze kunnen niet tegen de één zeggen dat het wel mag (met een klein hondje) en tegen de ander niet (grotere hond). Ik begrijp ook dat je je hond niet in de auto achter kunt laten in de warmte. Maar dan zou ik het voortaan anders doen, je boodschappen op een ander moment doen, wanneer de hond gewoon thuis is.
Helemaal eens met de rest; honden (muv hulphonden) horen niet in een winkel thuis. En dat je eerst je spullen weer weg moest leggen: hij zal,wel te vaak hebben meegemaakt dat mensen dan gewoon een volle kar met boodschappen achterlaten als ze het verzoek krijgen om de hond naar buiten te brengen. Dus dat snap ik dan aan de ene kant ook wel weer.
Honden horen niet in de supermarkt of andere winkels. Net zoals katten, varkens, cavia's, konijnen en andere dieren. Lekker buiten laten. En inderdaad een ranzig idee dat zo'n beest dat in een mandje zit te stinken waar jij je boodschappen later in doet.
Onze amstaff laat ik met een gerust hart achter hoor buiten 😁 met een tzi chu zou ik ook wat voorzichtiger wezen om hem buiten vast te knopen. Verder eens met de rest. Hond=hond ongeacht het ras, het hoort niet in een winkel
Hebben twee franse bulletjes dus ben niet vies van honden maar meenemen in een supermarkt, eh nee....
Het is netjes opgelost hij had ook kunnen zeggen dat je nooit meer welkom was. Hij heeft jou netjes aangesproken ipv een drama om te maken. Het was netter geweest als jij je hond überhaupt niet mee de winkel in had genomen.
Je MAG geen honden meenemen in de supermarkt dit heeft met hygiëne maatregelen en regelgeving te maken. De filiaalleider van de Aldi staat in zijn recht om jou de deur te wijzen. In feite is jouw Coop fout bezig door jou met de hond binnen te laten. Met dit hete/benauwde weer moet je de hond gewoon thuislaten, of wanneer je samen met iemand anders bent, dat diegene dan buiten blijft met de hond.
Ik neem mijn hond ook nooit mee naar de supermarkt, vind het onhandig. Ik zou m eerst thuisbrengen. Volgens mij is t ook vrij standaard dat de hond niet mee mag. Maar om nou direct te roepen: onhygiënisch?! Het is toch niet dat de hond over de etenswaren heen rolt, poept of plast? Ik heb in een supermarkt gewerkt en ik weet zeker dat veel mensen vaak onhygiënischer waren dan honden! Dat kon je zien en ruiken en toch werd die mensen de toegang niet ontzegd😕...
Ik snap de supermarktmanager wel, als hij je nu snel even af had laten rekenen zeg je volgende keer misschien wel ooh maar ik moet alleen snel even dit betalen, vorige keer mocht dat ook!! Door je nu heel radicaal weg te sturen zonder boodschappen voorkomt hij een discussie volgende keer en is het beleid vor iedereen duidelijk. Verder eens met de rest, behalve een blindegeleidehond horen honden en andere dieren niet thuis in een supermarkt, want waarom zou jouw kleine hondje wel prima zijn maar de rotweiller van de buurman niet. Nee ik vind het zwaar ongepast dat je je hond mee naar binnen neemt, je weet dat het warm wordt, daarnaast is het hier echt nog niet warm nu nog maar 19 graden, maar dan zorg je dat je je hond niet bij je hebt met boodschappen doen.
Ik vind dat een hond niet in een supermarkt hoort. Is gewoon niet hygiënisch. En dan ook nog in een mandje? Waar ik vervolgens mn komkommer inleg.. nee bah.. Als je boodschappen moet doen laat je je hond thuis. Geen moeite.
Als de supermarkt toevallig haccp controle krijgt dan hebben ze wel een probleem met een hond die geen hulphond is in de winkel . Het heet een reden dat ze niet toe worden gestaan ivm los eten en rond vliegende haren. Alleen voor een hulphond wordt een uitzondering gemaakt in de wet omdat mensen van die dieren afhankelijk zijn
Dat weet ik en dat begrijp ik maar al te goed. Ik neem mijn hond ook nooit mee. Maar als we het hebben over onhygiënisch dan zouden sommige mensen ook niet toegelaten kunnen worden. Dat klinkt heel bot, maar geloof me: er zijn echt heel veel onhygienische mensen....die ook nog eens overal aan zitten
Logisch dat je hondje niet mee naar binnen mag (en in het mandje vind ik ook nog wel redelijk vies). Jij kiest ervoor om de hond mee te nemen bij het winkelen en dus om hem 1)in de auto te moeten laten of 2) een winkel te zoeken waar hij binnen mag. Je kan de hond ook niet mee nemen met boodschappen doen (eerst naar huis brengen of zo).
Gatverdamme, in het winkelmandje??? Ik neem nooit zakjes bij de super voor het fruit en de groente, dus dit vind ik echt goor. Een hond is geen handtas.
Lopen die eerst met hun blote poten over een poepveld en gaan ze vervolgens in het winkelmandje zitten? Ik wil best een poepluier verschonen, niet mijn handen wassen en dan jouw boodschappen in jouw mandje leggen. En als ik moet niezen (ik nies met snot, hooikoorts, sorry!) nies ik over jouw boodschappen heen. Goed? Kom, je gaat mensen toch niet vergelijken met huisdieren.
Winkelmandjes vind ik altijd vies, ook zonder hond. In de auto laten zitten met warm weer vind ik echt nog done. En aan een paaltje binden? Nee, laat k m liever veilig thuis. Iedereen blij!
daar gaat het niet om of mensen wel of niet hygienisch zijn. Volgens de voedselwarenautoriteit en de wetgeving rondom voedselveiligheid hoort een hond gewoon NIET in een supermarkt