Nou in de winkel waar ik werkte kwam idd iedere dag een man die we van te voren de stront van z'n hond met blote handen zagen oprapen, hond aan het paaltje bond en naar binnen kwam. Das geen grap en ik werd er dan ook vaak onpasselijk van. Ongeknipte nagels met een vieze laag eronder. Echt niet iedereen is even netjes hoor. Ik denk dat mijn hond vaker gewassen wordt dan dat hij z'n handen waste
Het zou klantvriendelijk zijn van supermarkten als ze buiten de winkel een schaduwrijk hoekje inrichtten met een laag hekje en een aangename kunstgras ondergrond, lussen om je riem vast te maken en vers water. In Amerika kom je dit regelmatig tegen bij een supermarkt.
Zou mijn hond leuk vinden joh, samen met zo'n eenhapscracker op 1m2 gezet te worden! Dat gezeul met honden altijd overal naartoe (en nee, ik heb het niet over strand en bos), laat ze lekker thuis.
Tja helaas is t geen grap... Oke hij spoorde niet maar toch... Heb t zelf gezien. En reken maar dat dat vies is!
Dit En wat dacht je van al die mensen die vreselijk allergisch zijn voor honden? Ontkom je er zelfs in de supermarkt niet meer aan . Tuurlijk zijn sommige mensen niet zo schoon maar daarmee kun je ze nog niet vergelijken met een dier en hun hygiëne. En formaat doet natuurlijk helemaal niet ter zake anders kan ik net zo goed mn konijn meenemen in het winkelmandje, die is tenslotte ook maar klein. Een hond is een hond. Groot of klein maakt niet uit.
Noooou je hebt overal mensen voor... bij ons kwam er vaak een vrouw die voor het boodschappen doen in die asbakken ging graaien op zoek naar half opgerookte peuken. Die stopte ze in een zakje en ik denk dat ze die dan zelf ging oproken oid. Die liep gewoon het hele dorp door op zoek naar gebruikte sigaretten, brrrrr
das idd ook vies. Een vriendin van mij in een kledingwinkel, hie vaak daar iemand in een pashokje poepte. En t was een nette winkel hoor!
Een hulphond die een komkommer pakt? Dat doen hulphonden niet hoor, die leiden hun baasje gewoon veilig door de wereld heen. Een blind persoon kan zelf prima een komkommer pakken. Ik vind een hond in de supermarkt ook onsmakelijk, maar natuurlijk moet er voor een hulphond een uitzondering zijn, iemand is afhankelijk van zo'n dier!
Mijn laatste studentenbaantje was hotelkamers schoonmaken, dan leer je hoe vies mensen kunnen zijn. Ik bespaar details
Honden horen inderdaad niet thuis in een supermarkt (muv hulphonden), vind het ook niet netjes om daar een discussie over te beginnen met de manager.
Ik vind het niet netjes om je huisdier mee te nemen. In de auto laten zitten is een ander uiterste, er zijn nog andere opties. Als ik ergens met de honden ben en ik moet ook nog naar de winkel, heel jammer, maar dan zal ik een keer extra heen en weer moeten. Ik neem ze niet mee in de winkel, ik laat ze niet buiten staan en ik laat ze niet in de auto zitten.
Ik heb mijn hond nog nooit meegenomen de supermarkt in. Regels zijn regels. En terecht. Er moet ergens een grens worden getrokken. Ongeacht het formaat van het dier. Er worden daar wel etenswaren verkocht
Die winkels hebben ze in Nederland ook. Dat zijn dierenwinkels. We hoeven toch niet voor elk wezen een service te verrichten? Stel dat de 1 een papegaai heeft en die graag uitlaat. Ga je daar dan ook een rekje of een kooitje voor neerzetten? Mijn kat wandelt graag met mij mee als ik ga wandelen. Dus even naar de supermarkt? Dan hou ik haar thuis. Anders huppelt ze er zo achteraan. Samen op het grasveldje met een hond zie ik dan weer niet zitten
Ik zal de volgende keer ook mijn pitbull van 30 kg meenemen en dan in de winkelkar tillen. Misschien past hij wel in het zitje Een hond, al past hij in een konijnenkooi, hoort niet in de supermarkt. Niet in je eigen handtas, niet in het winkelmandje, niet voorop je scootmobiel of in het mandje van je scootmobiel. Gewoon NIET. Ik heb trouwens nog nooit een hulphond in de supermarkt gezien, maar die gaat echt niet aan de komkommers likken hoor Dus ja, terecht dat je eruit moest. Volgende keer je hond thuis of bij je ouders laten als je de hond niet buiten even wil vast zetten.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je een hond buiten de supermarkt laat... Hoe klein of groot de hond ook is.