Lekker dan, wil ik hem voor $1.99 verlengen. Moet het OF via Paypal OF via een google account met creditcard. Ik heb geen van beide! Wie heeft hem op een andere manier verlengd?
je krijgt hem een jaar gratis en erna betaal je $1.99 per jaar. Tenminste, voor Blackberry gebruikers is dit het geval
Zal hier maar mee oppassen... google het voor de zekerheid ook even. Voor hetzelfde geld geef je al je creditcard gegevens.... What's app is nog steeds gratis namelijk!!!
ik heb geen creditcard en geen haar aan mijn hoofd die er aan denkt Maar hij loopt dus vandaag af zoals ik al zei....
Zou het werken om hem gewoon opnieuw te installeren? Zal wel niet, want je nummer zit er natuurlijk aangekoppeld.
bij mij liep ie na 3 maanden af. Toen heb ik t opnieuw gedownload, zonder te betalen. Nu doet ie t langer dan 3 maanden.
Daarom heb je nu die prepaid creditcards, (ff googlesn ) die kan je net als een prepaid mobiel kaart kopen, al vanaf 5 euro of zo. Als ie op is, is ie op. Nergens staan je gegevens. Dan kan je hem verlengen.