ranitidine wanneer resultaat.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oxbow, 28 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Sinds woensdag zijn we gestart met Ranitidine.
    Nu vroeg ik me af wanneer ik resultaat zie, want ik weet dat je het een paar dagen moet geven, maar hoelang duurde het dat jullie resultaat zag bij jullie kindjes?

Tot nu toe zie ik dus nog geen resultaat en is natuurlijk logisch, maar ik hoop zo voor onze kleine man dat het resultaat gaat geven.
    Hij heeft behoorlijk last van de voeding die steeds omhoog komt en huilt daarom ook erg veel de laatste week.

2. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dacht een dag of 3 bij ons. Moet er wel bij zeggen dat hij maar 1 dag gehuild heeft van een zeer keeltje en toen meteen begonnen met de medicatie. Dus herstelde snel.

3. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Hier leek het wat te helpen na 4 dagen. Jamergenoeg hielp het niet voldoende en moesten we overstappen op nexium (wat redelijk helpt). Het ligt er natuurlijk aan hoe geïrriteerd de slokdarm van je kindje is. Ranitidine maakt het maagzuur minder zuur maar als de slokdarm van je kindje al behoorlijk geïrriteerd is kan het wel even duren voordat het werkt.
    Wat hier trouwens heel goed hielp was om mn kindje op haar buik te laten slapen en erg kleine flesjes te geven (meerdere keren, ipv grotere flessen om de zoveel uur). Succes, hopelijk gaat je kindje zich gauw beter voelen!

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

We wachten het gewoon rustig af.
    Op zijn buik slaapt hij al vanaf week 2, want hij wil gewoon niet op zijn rug liggen dan is het meteen brullen.
    Hou hem na de voedingen ook al een tijd omhoog, maar vannacht toch weer 1,5 uur met hem bezig geweest om hem rustig te krijgen en in slaap.

5. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hier merkten we een dag later al verbetering. Hoop voor jullie dat het snel gaat werken!

6. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier met een dag of 3 dat het beter ging.

7. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Het kan een week duren voordat je resultaat ziet. Dus idd nog ff afwachten!! Succes

Deel Deze Pagina