Hoi Meiden. Ik wil mijn vriend verrassen met een uitje. Dit omdat hij het afgelopen jaar veel voor mij heeft gedaan, en hij steunt me, bied z`n schouder aan. de hele zwangerschap lop ik al te zeuren te zeiken te klagen en te huilen. Tja hormonen ik weet het. Omdat hij zo`n grote steun is wil ik iets terug doen, en er een dagje op uit met z`n 2e lijkt me erg leuk. Hij houdt erg van oude dingen: Ruine`s, kastelen, grotten enz. Dus daar dacht ik aan. Uiteraard kan iets anders ook maar we zijn al in veel dingen geweest ik heb op internet gekeken maar kan weinig leuks meer vinden. Nog 1 grote voorwaarde het goed met openbaar vervoer te doen zijn vanuit Eindhoven aangezien onze auto stuk is. Wie heeft er een leuk idee?
Ik dacht meteen aan een zondagmiddagbrunch of high tea in een kasteel. Dit kan bijvoorbeeld bij Kasteel Doorwerth. Deze is alleen lastig per openbaar vervoer te bereiken (met trein naar Arnhem en dan taxi), maar wellicht zijn er ook dit 'soort' kastelen in de buurt van Eindhoven te vinden of die beter bereikbaar zijn met openbaar vervoer. Het fijne is dat jij ook lekker kan zitten en met 29 weken lijkt me dit ook geen overbodige luxe