Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een uitje voor in de kerstvakantie. Wie neem ik mee? Man (34), Mijzelf (32), Dochter (4,5) en zoon (1,5). We wonen in midden-limburg en ik denk aan een uurtje rijden. Dus een cirkel Tilburg - Den Bosch - Venray - Stukje Duitsland - Heerlen - Hasselt zo'n beetje. Ik dacht aan de winterefteling en die kennen we in feite en hebben we het afgelopen jaar ook al goed gezien van binnen (weekend bosrijk gehad en nog een losse dag). Mijn man opperde Toverland. Dit vond ik op een warme lentedag erg leuk maar ik vraag mij wel af of het in de winter net zo leuk is of dat je dan afhankelijker bent van binnen. Daarnaast weet ik niet of dit voor onze zoon van 1,5 al zo leuk is. Plopsaland Hasselt vond ikzelf erg tegenvallen dus daar zal ik niet heen gaan. Andere ideeën zijn ook welkom. We denken wel aan een attractiepark-achtig iets. Geen binnen speeltuin of dierentuin. Bedankt voor jullie ideetjes.
Wel een soort dierentuin, maar De Oliemeulen in Tilburg is leuk. De Efteling uiteraard ook. Toverland lijkt mij prima op een koude dag. Verder weg, maar het Nijntje museum in Utrecht is ook leuk (zeker ook voor kleine kinderen). Of misschien zwemmen? Het golfbad in Oss is de moeite waard.
Toverland is streng mbt lengt 100 cm is minimum van 95% vd attracties zelfs een carrousel Burgers zoo Arnhem? Ook binnen veel te zien Duisburg zoo, erg leuke entreeprijs en heel mooi Kidzcity Utrecht, binnenspeeltuin/attractiepark binnen
In Venray in de evenementenhal is zondag 28 en maandag 29 een LEGO beurs. Beleef LEGO dagen. Als de kinderen toevallig van LEGO (duplo) houden is dat misschien wel leuk.
Wintercircus in Maastricht. Nu met een voucher van Jan Linders voor de helft van de prijs. Of via ticketveiling ook. Wellicht nog via meer opties met zoveel korting. Het is in elk geval lang niet uitverkocht. Mondo Verde in Landgraaf is erg leuk en mooi. Toverland daar is nu wintertarief. Stuk goedkoper (zeker via de site van de ANWB), maar alles is dus binnen. Buiten is (bijna) niks open. https://www.anwb.nl/landvananwb/ Hier vind je zowiezo heel veel uitjes. Kasteel Hoensbroek is ook leuk Cookie support required | Kasteel Hoensbroek, kasteelmuseum in Zuid Limburg