Hey! Voor mij is alles prima. Jammer dat het toch best nog veel geld gaat kosten, maar goed. Het is voor een goed doel Trouwens, stom dat ze het zaaltje niet gewoon gratis doen. We betalen toch allemaal high tea al? maar ik ben altijd aan het miepen over kosten, dus let maar niet op mij. Ik neem het wipstoeltje mee. Echt leuk, ben benieuwd hoe alle beebs op elkaar reageren! Echt superschattig lijkt me haha Fototoestel mag ik dus echt niet vergeten, alleen denk ik dat er voldoende foto's online komen
haha maar hoe nemen jullie die wipstoeltjes allemaal mee? Zijn die met 1 hand te dragen ofzo? Die van ons niet hoor, haha. Ding is veel te luxe ofzo . 26 euro is idd wel prima! Wel irritant dat we idd voor hun een zaal moeten huren, omdat het anders neem ik aan te rumoerig is met baby;s, maar het wel moeten betalen. We kunnen ook best met alle babys in het restaurant zelf gaan zitten hoor Alleen maar lastig voor hun Achja! kheb trouwens ook een flessenwarmer (alleen nog nooit gebruikt, kheb hem te leen) dus die ka nik wel meenemen (maar geen idee hoe ie werkt ) Maarre, van 12 tot 17 , is dat niet een beetje lang?
heyyy ja 12-17 lijkt me wel erg lang, 13-16 lijkt me lang zat toch? idd best vaag dat we wel voor dat zaaltje moeten betalen, we kunnen ook zeggen, laat dat prive zaaltje maar, we gaan wel met 15 babies in het restaurant zitten, tja er staan nergens dat dat verboden is toch????eigenlijk zitten ze ons nu gewoon een beetje op te lichten, haha vind t wel wat, om gewoon te zeggen laat dat zaaltje maar we maken wel gewoon met ze allen gebruik van het restaurant!!!!! ik neem als t moet wel gewoon een thermoskan mee, lekker makkelijk haha. en wipstoeltje tja, soms vind ze t leuk maar soms ook helemaaal niet...
Ik kan er komen en kan het vast wel vinden met Miep Miep Ik vind de prijs ook super en heb er al veel zin in Groetjes Lynette
Ik neem wel gewoon een babygym mee heb er standaard 1 in de auto. En een thermosfles. Heb ook nog wel 2 flessenwarmers? Ik heb er super veel zin in!
er is nog niets gereserveerd hoor dus zeg maar of ik moet reserveren!!! met zaal of gaan we in t restaurant zitten?? dan moet ik ook nog ff vragen hoe t zit met de betaling!!! als er vooraf betaald moet worden of dan op de dag zelf. want ik vind jullie allemaal heel lief maar ik ga niet 12x 18.65 = 223.80 voor schieten als t alleen int restaurant zit en met zaal erbij is het 313.80
Setti: Als er vooraf betaald moet worden, dan zorgen we gewoon eerst dat 1 iemand al het geld binnen heeft voordat we gaan betalen toch? En mij maakt het niet uit wat we gaan doen en hoe lang het duurt.
Zal ik nog even die andere club bellen (het theehuis)? Op de routeplanner zag ik dat dat maar een paar minuten verder rijden is en misschien hebben ze daar wel een gratis zaaltje.
als we maar ergens dan makkelijk in de buurt kunnen parkeren en niet te ver lopen is.. maakt mij uit waar we gaan zitten in zaal of restaurant.. alleen denk ik persoonlijk dat voor ons wat relaxter is als we apart zitten.. stel dat er een aantal ah huilen zijn of overstuur.. ik heb er al moeite mee als sem in een winkel overstuur is, laat staan in een restaurant met 14 andere babies
Heb net gebeld, maar ze hebben daar geen apart zaaltje, en ik ben het met Lisetje eens dat dat voor onszelf ook wel relaxter is. Dus, het Tolhuis maar doen dan?