uitje maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik vind het ook prima hoor!!

haha lisetje dat word idd wat he, 14 babies bij elkaar!

Normaal zeggen we allemaal dat we zulke leuke en makkelijke kindjes hebben en zul je zien, daar schreeuwen ze alle 14 moord en brand hahahaha

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    licht :)

@ Ano: haha ja dat zul je idd zien. Of dat ik niet aan 1 hapje van al dat lekkers toe kom omdat Daan en Jesse om en om huilen :p.

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    setti,

als jij dan de meiden je rek.nr pmt kunnen we t geld overmaken en dan heb je alles bij elkaar voordat je het gaat betalen :D

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    misshien hoeft t niet vooraf...denk t niett eigenlijk? hoeft bij uit eten toch ook niet..?

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Heey meiden!!

Hier ben ik, en natuurlijk Setti, hoef jij dat niet voor te schieten!!
    Dan maken we het toch naar jou over!

En oww jah hier ook licht :D
    Ik ben helemaal voor!!!

Pff, moest wel 8 blz. bijlezen ofzo, wist nie dat hier ook zoveel gekletst werd. Ennuh vond die ene opmerking wel een goeie, zo van, we gaan gewoon in het restaurant zitten met z'n allen, en eens zien of die eigenaar ons dan nie van schrik alsnog GRATIS apart zal zetten, :D:D:D

Tis te zot voor woorden dat we er zoveel voor bij moeten leggen, terwijl het ook best wel in hun belang is toch!! Hihi, hoe wil je de reclame hebben als er 14 of 15 huilende baby's daar heb zitten, alle overige gasten maken dat ze wegkomen!! :D:D
    Maar goed.. Ik heb er wel 26 euries voorover om jullie te kunnen zien!!! :):);):D

Al voel ik met je mee boomer, voor mij is het ook een smak geld!! :(:)
    Maar NIX of NIEMAND houd me tegen!! WIJ KOMEN! 8)8)

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

LICHT !! :D

Dat word gezellig!!

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ja kussie vind dat je gelijk hebt hoor, kan me voorstellen dat dit voor jou best duur is, en voor bommer ook.
    Misschien kunnen we het op ze minst vragen, dat als we het zaaltje niet nemen of we dan dus gewoon in het restaurant kunnen?en dan kijken wat ze zeggen...

maar beslissen jullie het maar, ik vind alle sprima haha, nou ja alles niet, maar 19 of 26eur zijn allebei goed.

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zal ik gaan reserveren dan??? met of onder zaal we gaan gewoon stemmen

zaal?

restaurant?

mij maakt t niet uit

9. Soda Pop

Serieus, ik heb er echt 26 euro voor over!! Jullie zijn stuk voor stuk zulke lieve schatten, en hebben me door zoveel moeilijke dagen heen gesleept!! Daar heb ik wel 100 euro voor over!! Dus reserveer maar wat jullie het makkelijkste lijkt.. Persoonlijk lijkt het me geruststellender als we geen rekening hoeven houden met andere gasten, of nou jah; je kan je baby natuurlijk moeilijk tape op plakken, maar ik bedoel, dat je jezelf gewoon niet ehm
    ongemakkelijk voelt als ze wel huilen...;)

10. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    GROEN licht :D whahaha heb er zin in :p

Voor mij maakt het ook niet echt uit ofdat het in een zaaltje is ofzo. Mischien wel fijner voor de andere bezoekers maar voor mij :p maakt het niet uit :D

groetekes

11. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    denk dat t dus zaaltje word meiden?

echt zin in!!! :D

12. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik ben ook meer voor het zaaltje eigenlijk...

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik ook.

Setti, je kan het er nog op wagen om te zeggen dat het meer voor hun is dat we een zaaltje nemen, ivm al de baby's, dus of ze ons dan neit in die prijs tegemoet kunnen komen? :) Proberen waard toch!! :D

En als dat niet kan, of ze zeggen; dan ga maar in het restaurant zitten, dan zeg je gewoon dat je dan wel de zaal betaald :p

Maar wel proberen! :D

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zal ik gaan reserveren dan?

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha ik had laar een bericht via hyves verstuurd en die vraagt of t met of zonder mannen is??? wat zullen we doen meiden? met of zonder hihi ik denk persoonlijk dat die van mij niet mee gaat

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha, sja, ik vind met mannen ook prima aangezien ik Arno toch al mee neem..ik durf echt niet alleen te rijden (schijterd da'k ben..heel erg...maar blijkbaar ligt ook half utrecht op zn kop wegens wegwerkzaamheden en Arno was er pas heengereden en de tom tom gaf allemaal verkeerde routes aan omdat die die nieuwe wegen nog niet erin heeft staan)

Dus wat mij betreft mag aanhang mee, maar als de rest zonder man komt of liever niet wil dat ze erbij zijn, dan vermaakt Arno zich wel in utrecht hoor :D

17. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik denk persoonlijk dat het leuke is zonder mannen.. Wij "kennen" elkaar natuurlijk van foto's en verhalen maar de mannen zijn natuurlijk voor elkaar complete vreemden.. Misschien dat iemand er anders over denk natuurlijk..

@ Linda, maar van mij mag je Arno meenemen natuurlijk!! Als hij 13 dames weet te temmen ;) hihihi

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha nee ik ga die echt niet tussen 13 meiden en hun baby's inzetten hoor! :D

19. Soda Pop

Hihi, mannen mee, och, dat maakt voor mij weinig uit :D:D:D
    Ik vind allebei prima hoor!!!

20. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hahaha, mijn man gaat ook niet mee hoor. Vind ie niks aan ;)!
    Al wilt ie wel miss mee naar Utrecht om petjes te kopen in de stad, heeft een petjes verslaving :p!

Deel Deze Pagina