Chantal Lindavnr Nijnja Lisetje Anoniempjuh Eliesah Kussiexx Marye Lynette Setti Boomer Lara85 12 mama's 14 baby's we zijn dus met zn 12
ik heb gereserveerd!!!!!!!!!!!! ik krijg een offerte per email en daar staat dan gelijk in of we korting op de zaal krijgen!! dus ben benieuwd ik zal de offerte ook hier plaatsen zodra ik m binnen heb er kan op de dag zelf contant betaald worden of via de offerte overgemaakt worden van te voren
Weet je waar ik aan dacht. Ik ken de meeste natuurlijk als nickname; zeg ik straks hee Ano of hee kussie of hee Setti hahahaha.. Heb er ook echt zin in!!!!
setti had je korting gevraagd dan??maar toppie hoor, goed geregeld!! heb er ook zin in, en idd niet nicknames hahah weet wel zeker dat ik me ga vergissen in de namen hahahah. en idd boomer is de enige waarvan we niet weten hoe ze eruit ziet toch of niet? vind t wel steeds spannender worden hoor!!
ja ik had wel korting gevraagd omdat we niet alleen voor ons zelf in een zaal gaan maar ook ten voordele van hun!!
goed bezig setti ben benieuwd hihi ik weet trouwens niet hoe iedereen in t echt heet.. althans vd meeste wel maar niet van boomer, nijnja?
haha ik weet de meeste ook wel.. nu nog iedereen herkennen we maken er gewoon een spelletje van Ach, de baby;s herken ik allemaal wel, dan koppel ik die wel aan de mama's
nog ff wat info was ik gister vergeten te melden: ze hebben dus door gegeven dat als er voor 12 gereserveerd is en er komt er toch 1 niet dat er wel gewoon voor 12 betaald moet worden! :x tenzij we dat 2 dagen van te voren doorgeven,. maar goed als er toch mensen zijn die niet meer willen dat wilt wel zeggen dat t voor de andere dames nog duurder wordt
Nou dat vind ik wel een stomme regeling hoor Net of ze dan alle hapjes weg moeten gooien, ik dacht het niet. Nou ja, we gan ervanuit dat iedereen komt toch.
Inderdaad....wat een onzin. Heel misschien dat Daan geopereerd kan worden (waar ik niet vanuit ga) maar dan weet ik dat sowieso wel eerder als 2 dagen
als we t gewoon allemaal tijdig doorgeven als er iemand niet kan is er niets aan de hand alleen moet de rest dan wel meer gaan betalen!