Binnenkort geeft mijn dochter haar feestje in de speeltuin. Ze word dan 6. Natuurlijk kunnen de kinderen lekker spelen in de speeltuin maar ik denk dat het ook leuk is als we wat spelletjes met ze doen. Denken jullie dat dit wat toevoegt of zullen ze lekker gaan spelen? Of bv alleen spelletjes rondom de kadootjes? Er zijn met onze eigen kinderen erbij 9 kinderen. Wat waren bij jullie absolute successpelletjes? Ik denk aan waterspelletjes?
Hier was appel happen in een teil met water zeer succes vol. Kregen ze geen genoeg van. Peperkoek happen, waterballonnen gevecht vonden ze ook erg leuk. Water spelletjes doen het altijd wel goed.
Dit inderdaad. Smincken vinden ze ook altijd leuk. Verder dobbelen in combi met kadootjes uitpakken ook.
sponsen vervoeren en uitknijpen in emmers? Of juist overgooien. Overgooien met waterballonnen in 2 teams en kijken wie de meeste heel aan de overkant krijgt waterballonnetje op een lepel (eierrace ) ik vier de verjaardag van onze dochter in het zwembad. En hoewel ze vorige keer ook een feestje had daar - waar alleen gespeeld werd- ga ik toch ook spelletjes toevoegen. Gewoon omdat ik dat leuk vind. Het hóéft niet. Zonder vermaken ze zich ook wel. Maar mét is ook leuk denk ik.
Bedankt voor de reacties! Sponzen met emmers water kunnen we inderdaad wel doen. En er dachten aan blinddoeken, ronddraaien en dan met een bekertje water naar een fles lopen en erin gieten... Lijkt mij wel lollig in elk geval