Hallo allemaal Ik ben vandaag 20 weken zwanger en heb sinds afgelopen week heel erg last van steken in mijn buik wat na achter door trilt het gevoel dat je moet poepen zeg maar. Die steek houd maar een paar seconden aan en dan is het weg. Ik probeer dan na de wc te gaan maar dat lukt dan niet zegma. Heeft hier ook iemand daar last van? Oja nog een vraag. Ik heb nogal een droge huid vooral in mijn gezicht. Nu die kou er ook nog bij zit mijn gedicht onder de schilfers en vlekken. Smeer al wel gezichtscreme op en dan blijft MN gezicht een paar uur soepel en zacht. Maar wat gebruiken jullie voor een droge huid?
Ik herken het gevoel wat je beschrijft denk ik wel. Bij mij zijn dat trapjes van de baby naar achteren/onder toe.. trilt een beetje en volgens mij raakt hij dan mn darmen ofzo. Het is bij mij geen steek die aan blijft houden. Misschien bedoel je dat? Droge huid geen ervaring mee.
Die droge schilferige huid heb ik ook sinds het begin van mijn zwangerschap. Volgens de huisarts zwangerschaps eczeem. Het zit vooral op mijn voorhoofd neus en wangen. Ik heb hiervoor hormoon zalf gehad en dat werkt voor geen meter. Ben nu zelf begonnen met smeren van pure argan olie en sindsdien gaat het vele malen beter.
Wij geven in de salon altijd de tip mee met dit weer, als je huid droog aan voelt naar een tijdje mag je gerust nog een keer aanbrengen. En anders misschien kiezen voor een wat vettere creme. ( niet voor een vette huid )
Ik herken het. Volgens mij heeft het met je banden te maken. Als ik een dag echt veel moest lopen deed ik een ondersteunende buikband om. Op andere dagen niet omdat anders je spieren lui worden.
De droge huid heb ik ook! Op m'n wangen vooral van die super droge plekken. Smeer er altijd beetje olie op voor het slapen gaan. Denk dat het koude weer er oa ook mee te maken heb.
Ik smeer altijd graag kokosolie op mijn droge huid. Ga voor de koudgeperste variant als je van de kokosgeur houdt.