Ik heb 2 kindjes, meisje van 3 en jongen van 1. En ik wil graag even quality time met mijn meisje. Wat is nou leuk om te doen??
waar houdt ze van? kinderboerderij is misschien leuk, anders een knutselmiddag waarbij zij alles mag uitzoeken en bepalen wat er geknutseld wordt. koekjes bakken? je gaat al naar K3 zag ik
Bij de 2e verjaardag ben ik met de kindjes naar de kinderboerderij geweest. Met de 3e verjaardag gaan we naar de dierentuin in Antwerpen, voor de 4e verjaardag naar bv het Zomerfestival en ik heb voor de 5e verjaardag een weekend Zuidlaren gepland staan. En ik ben met Lianna eind vorig jaar naar Sesamstraat geweest in het theater en met Yosyp ga ik eind dit jaar naar Woezel en Pip.
Mijn zoontje geniet er van om samen met de trein weg te gaan. We gaan dan met de trein naar het strand bijvoorbeeld of met de trein naar z'n overgrootoma. Het uitje zit 'm dan in de trein en samen ergens chocolademelk drinken en een krentebol eten. Samen zwemmen is ook heel populair maar ook samen bakken (koekjes of muffins), naar het theater, kinderboerderij, speeltuin, dierentuin, samen knutselen. Alles waar je even echt tijd voor elkaar hebt!
Mijn zoontje vindt eigenlijk alles wat we samen doen al leuk, maar met de bus of trein vindt hij echt geweldig. Volgende week ga ik samen met hem met de trein naar de stad en dan eten en drinken we daar wat, vindt hij heel leuk.
een poosje terug had een vriendin van mij een nagelparty georganiseerd. een nagelstyliste kwam alle teennagels lakken met stippeltjes, bloemen ect. erg kunstig en zo leuk! ben samen met mn oudste dochter gegaan. ze vond het geweldig. 's avonds in bed fluisterde ze nog: ik heb stippeltjes....en 's ochtends vroeg was dat het eerste wat ze uit riep en iedereen die we tegen kwamen moesten haar stippeltjes op haar teennagels zien
Mijn dochter is 2, ze vindt het al heerlijk als ik gewoon samen met haar speel. Samen blokjes bouwen, of samen fietsen, en naar de hertjes of eendjes om brood te brengen. De bibliotheek is hier ook in trek, samen boodschappen doen is helemaal leuk. Dan mag ze met een klein karretje door de winkel. Dan kopen we samen wel eens iets lekkers en smikkelen dat lekker op. Ja, het zijn maar kleine dingen. Je gaat vaak groter en moeilijker denken. Maar hier is de kleine meid met zulke kleine dingen al tevreden.
Bedankt voor jullie reacties. Ze is nog maar 3, dus het hoeft ook niet iets uitbundigs te zijn. Ze vinden het al snel leuk natuurlijk! Ik denk weleens vaker aan de bieb. Ze heeft boeken zat, maar daar kunnen ze ook leuk spelen toch?