Wie heeft er nog leuke ideeen voor deze zoner? mag echt wel een entree zijn maar liefst zo goedkoop mogelijk… kids zijn 8 en 5 zoek iets binnen 40 minuten-60 min vanaf venlo
Speeltuin Roeffen Mart bij Grubbenvorst? Wel vlakbij, wellicht ken je die wel Maar is in elk geval gratis!
Steinerbos (stein) heeft via pepper nu actie kaartjes, 6 euro per stuk. Ze hebben tegenwoordig een indoor speeltuin, een speeltuin,kinderboerderij, trampoline,waterfietsen ect
Speeltuin het kwekkeltje in Rosmalen. Groot, netjes en gratis! kienehoef in st oedenrode, speeltuin, kinderboerderij. Weet niet of nieuwe waadpad geld kost en hoe duur de roeiboten zijn
Roeffen Mart idd Grubbenvorst, Kitskensberg in Roermond, In Ysselstein (LB), heb je belevenispad de Paardenkop. Leuke wandeltocht van nog 3km met allelei opdrachten, to do dingen.
Irrland in Duitsland is niet duur. Verder is overal wel een speelbos te vinden, een blotenvoetenpad of een laarzenpad.
Irrland kennen we ook maar willen de grens nu niet over de items die jij noemt weet ik dus niet te liggen dus tips namen zijn welkom
Roeffen kennen we idd Roermond ken ik van naam maar idd de moeite waard eens te bezoeke Ysselstein ken ik goed maar paardenkop ken ik niet top idee! Thnx
Ik ken jouw regio niet. Als je bij Google ‘blotenvoetenpad’ invult met jouw regio er achter, dan komt er vast wat tevoorschijn.
Ik bedacht altijd hele simpele uitjes in de buurt.. op de fiets naar de kinderboerderij, ijsje bij ijssalon op de terugweg.. Op de fiets naar opa en oma, die zitten bij ons wel dichtbij op een camping. Is een half uur fietsen.. kunnen ze daar lekker spelen.. Ergens in de buurt picknicken; leuk park etc.. Grote speeltuin in andere plaats bezoeken. zijn allemaal gratis activiteiten, en dat wissel ik dan altijd af met betaalde activiteiten zoals bioscoop, speelparadijs, terras pannenkoekenhuis, zwemmen etc… daar red ik altijd wel 4 weken mee, de overige 2 weken zijn we op vakantie.(dat hopen we dit jaar ook… maar vrees het ergste) inmiddels is de oudste al bijna 14, en de andere 12 en 8.. dus veel van die activiteiten vinden ze niet heel leuk meer.. maar misschien put je er ideeën uit!
Ken je geocachen?? Zo niet, echt googlen. Dmv een app zoek je zelf leuke plekken op waar je de cache gaat zoeken. Wij combineren het vaak met een boswandeling, picknick, speeltuin, enz. Kost helemaal niets. Tenzij je premium lid gaat worden. Dan heb je toegang tot meer caches.
Dit! Wij zijn in februari premium lid geworden. Komen op plekken hier in de buurt waarvan we het bestaan niet wisten Vaak wat lekkers mee, halen ergens een ijsje, etc
T kwekkeltje is heel leuk idd! Maar weet niet of ik daar nou een uur voor in de auto zou gaan zitten.