Landal Waterparc Veluwemeer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kadootje, 22 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    Hoi hoi!

Wie is er al eens bij Landal Waterparc Veluwemeer geweest??

Is daar in de omgeving veel te doen voor 2 kinderen van 10 en 13??

Ik houd zelf erg van de bossige veluwe...dat had de voorkeur....maar aangezien de keuze niet meer reuze is op korte termijn.....

De huisjes zien er wel vrij nieuw uit....

2. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.200
    532
    113
    Wij zijn er een keer geweest zonder kinderen. Mooie huisjes. Vlakbij zit pannenkoeken huis Hans en Grietje, echt een belevenis op zich. Bij Harderwijk kun je goed wandelen in de bossen. Als je van vis houd dan bij Dries vd Berg halen die zit voorin Harderwijk. In Lelystad zit Aviodrome misschien ook een optie?

Fijne vakantie alvast!

3. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    Bedankt voor je snelle reactie!! Wilde reserveren, maar hij was al weg....moet dus opnieuw gaan zoeken....:(

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja wij zijn er vorig jaar geweest en echt een aanrader hoor.
    Wij zaten in een appartement aan de haven, super luxe met terras aan het water. Je kan een bootje huren, je zit vlak bij Walibi Flevo. Je kan fietsen huren en naar een leuk stadje fietsen. We gaan er zeker nog een keer heen. In de huisjes heb ik me verder niet verdiept moet ik zeggen. Een volgende keer gaan we ook weer in een appartement.

kadootje vindt dit leuk.
  5. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Wij zijn er ju 3 keer geweest en ook vorig jaar zomer 2 weken in een huisje. Echt ideaal. Wij zijn een dagje naar Dolfinarium en naar Walibi geweest, hebben gegeten bij Hans en Grietje en ook een bootje aan de dijk bij 't park gehuurd. De omgeving is echt heel erg leuk. En als je lekker wilt eten kan je heel leuk en gezellig eten bij Johannes Kok op de boulevard in Harderwijk (tegenover het dolfinarium)
    Veel plezier!

kadootje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina