Hi Allemaal, Wij gaan in september op vakantie en wil dan graag een zwemvest meenemen. we gaan soms met de boot en wil het zekere voor het onzekere nemen. voor het geval ze geen kindervest hebben. maar voor soms op het strand en bij een zwembad vind ik het ook wel een fijn idee omdat hij momenteel vliegensvlug is! Dus ben op zoek naar een veilig zwemvest wat ook nog eens prettig zit met spelen. Wie heeft er goede tips? Bedankt!
Je hebt vesten voor,op boten of te zwemmen Splash about is wat mijn zoontje sinds ie 1,5 is draagt en heerlijk mee zwemt, maar doet ook sinds dat ie 12 weken baby peuterzwemmen . Nu hij 3 is ga ik over naar easy swim pro
Wij varen ook regelmatig en hebben dan voor zoon een reddingsvest ipv zwemvest. Verschil zit hem voornamelijk in de kraag waardoor een kind met het hoofd boven water blijft. Een zeembest zorgt er alleen voor dat een kind blijft drijven. Om te zwemmen gebruiken we gewoon bandjes.
Belangrijk is dat je een reddingsvest koopt, net wat dreames ook zegt. Met een reddingsvest draait je kindje automatisch op de rug en blijft het hoofdje boven water. Bij een watersportwinkel kun je ze kopen en zijn niet heel erg duur.
Bedankt voor de reacties! Ik bedoel ook eigenlijk een reddingsvest maar dan niet zo'n super super dikke dat hij er ook nog wat mee kan. Heb er al een paar op internet voorbij zien komen maar vraag me af of die ook lekker spelen. Maar misschien is het dan handig om allebei mee te nemen. voor op de boot een reddingsvest en voor het zwemmen/spelen een zwemvest
Een reddingsvest speelt niet lekker en een zwemvest redt niet genoeg Ik zou er dus inderdaad 2 kopen.. Wij hebben een reddingsvest voor ons meisje gekocht via marktplaats voor een tientje, maar ze hebben ze ook bij de Hema (25) of de ANWB (véél duurder ). Wij hebben deze op de boot gebruikt, echt voor het geval ze overboord zou vallen (gelukkig niet nodig geweest ).
Wij zeilen veel en hebben voor onze kids reddingsvesten van de hema en van helly hansen. Lekker zitten ze niet maar kinderen hebben daar minder last van dan je zou denken. Als je een reddingsvest wil hebben waar hij lekker in kan spelen dan moet je diep in de buidel tasten en een self inflatable reddingsvest kopen. Als ze die al hebben in zo'n klein maatje...
Ik heb bij de HEMArkt reddingsvesten gekocht. Ze lagen er voor 9,- en wilde ze dus niet laten liggen voor dat bedrag. Nu liggen ze inderdaad voor 20 in de winkel maar misschien ligt er nog wat verstopt bij de hemarkt