Hallo , Mijn zoontje van 13 maanden zit normaal 2 dagen in de week op een medisch kinderdagverblijf. Wij gaan verder dit jaar niet op vakantie maar hebben wel wat vrije dagen aangevraagd en willen dan graag wat leuke uitjes gaan doen met hem. Zoals ballorig staat al op de planning. Iemand nog leuke ideeën ?
- Een klein meertje opzoeken waar je kindje aan de waterrand kan spelen. - Een grotere buitenspeeltuin die wat verder weg is. - Afhankelijk van waar je woont: Speelland Beekse Bergen of Irrland (in Duitsland, bij Venlo de grens over). - Dierentuinen, beestjes kijken.
Ik hou zelf ook van uitjes waar we allemaal blij van worden: - Veluwe op de witte fietsen en kroller moller (buiten naar gekke beelden kijken!) - deze zomer dikkie dik bij paleis Soestdijk - voor een regendag: Nijntje museum (geweldig leuk!) - stad in, treinen kijken, lekker rondwandelen, lunchen of koffie drinken Weet niet wat voor dingen jullie leuk vinden?
Sprookjeswonderland in Enkhuizen zijn er afgelopen dinsdag geweest maar was zo leuk. Een strandje, meer opzoeken kleedje mee eten enz. Openluchtzwembad, leuk binnenbad. De waarbeek in Hengelo (zelf nooit geweest)
Ik hoop op lekker weer zodat we lekker een dagje naar het buitenzwembad kunnen. Lekker picknicken in de zon en in het peuterbadje spetteren. Verder is een dagje dierentuin of een speeltuin hier een succes.
Wat suggesties: Zwembad met pierebadje Julianatoren (misschien nog iets te jong, maar zal zeker ogen uitkijken) (Indoor) speeltuin Dierentuin Dolfinarium