Heeft iemand enig idee bij welke fabrieken je online of bij de fabriek zelf als particulier broeken kunt kopen? Aan dan bedoel ik kinder maten.. Ik heb hier ooit gelezen dat et iemand was die merk broeken bij de fabriek vlakbij haat huis kocht, voor weinig.. Het mag party handel zijn, maar natuurlijk het liefst ook minder.. Het liefst in groningen friesland drenthe of overijssel Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik weet niet of je mij bedoeld, maar heb dat wel ooit ergens geplaatst. Achter ons zat een groothandel die merkbroeken verkocht. Helaas zitten ze er sindskort niet meer.
Meeste kleding fabrieken zitten in Azië en niet in Nederland. Als je vanuit daar goedkope kleding wil kopen kun je eens zoeken op dhgate.com
jaaaaaaah jij was het haha ik heb het na veel zoeken gevonden, en zie nu inderdaad dat jij het was haha dankjewel dat je het ff zei.. vind je vast erg jammer dat die weg is.. zoiets bedoel ik inderdaad, lijkt me zo handig (en goedkoop) ben al ff aan het google-en of er misschien een online shop is met erg goedkope broeken (inkoop) als iemand iets weeet, hoor ik het graag, als ik iets gevonden heb, laat ik het ook weten! (veel sites zijn verplicht met kvk)
helaas is mijn engels niet geweldig, en daardoor vind ik altijd moeilijk inschatten of iets betrouwbaar is oid..
Ja is erg jammer dat ze weg zijn. Ik kocht daar altijd de mexx broekjes voor mijn zoontje. Ik had al gekeken of ze nog een website hadden, maar kon niets vinden helaas. Ik zal het even in de gaten houden. Wie weet krijgen ze een andere vestiging. En kan het dan wel voor je halen en opsturen. Ik woon namelijk niet in jouw omgeving. Ik hou het in de gaten voor je.