Vliegvakantie!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door palmie37, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij gaan maandag voor het eerst met ons drietjes op vakantie naar Portugal!
    Maar nu zit ik te twijfelen over het eten van Chloe daar:)
    Ze is niet zo'n supereter en verzot op haar boterhammetjes met tijgervlokken en haar flesje warme melk savonds, kan en mag ik hiervoor dingetjes meenemen?
    Ik bedoel ik zat te denken om in een plastic zakje gewoon ff wat vlokjes, muisjes mee te nemen maar mag dat?
    En bijvoorbeeld een pak houdbare melk? Of smaakt de melk daar hetzelfde, hahaha vast niet he, beetje domme vragen misschien maar dacht stel ze toch maar even:)

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    die vlokken deed ik gewoon in de koffer kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze daar over vallen. melk geen idee eigenlijk hha was daar nog nooit.

toen wij ene keer vlogen met onze meid jaaaren geleden. had ik ook van alles mee mar uiteindelijk at ze toch niks. elke ochtend een kaal croissantje en savonds 5 patatjes. tussendoor miss stukje appel oid en dat was het. tjah zolang ze het er op doet en goed drinkt.......

3. Ilse73

Ilse73 Actief lid

9 jan 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon een pak vlokken in je koffer doen. Heb ik ook gedaan (met nog veel meer dingen). Pak melk zou je ook in je koffer kunnen doen maar geen Idee of die zou ploffen vanwege de luchtdruk. Ik zou gewoon daar een pak melk kopen, denk niet dat het nou zo heel veel verschilt.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Houdbaar beleg gewoon in je koffer doen. Melk zou ik niet doen, inderdaad kans dat het ploft of gaat lekken. Melk is melk, evt. wat verschillende merken proberen en anders gewoon lekker een sapje voor die week.

5. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

In je koffer mag je gewoon verpakkingen meenemen.
    En zelfs in handbagage ook, als het niet vloeibaar is.

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Thanks lady's ik neem gewoon een paar plastic zakjes mee gevuld met vlokken en muisjes enz....neemt totaal geen ruimte in dus makkelijk!
    Je mag toch per persoon een handbagage meenemen, mag er dan in elke tas ook een flesje drinken?

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee drinken mag niet mee. Dat wordt weggegooid voordat je het vliegtuig instapt.

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Er mag maar 100cc mee, erg weinig dus.
    Maar je kan wel je eigen beker of drinkflesje oid meenemen en na de douane vullen met wat je dochter lekker vindt..

9. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga je naar de Algarve?

Kan je allemaal kopen daar. Pak vlokken kan je in je koffer doen.

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    En mbt drinken, ik heb nu voor de 4de keer gevlogen en heb alle 4 de keren heen en terug gewoon drinken mee het vliegtuig in gekregen. Toen hij baby was gewoon een flesje gevuld en de laatste keren gewoon een pakje drinken in mijn tas.
    niemand die (zelfs niet in turkije waar je 2x door de scan gaat) het eruit heeft gehaald.
    Dus zo allert zijn ze schijnbaar dus niet..

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ga het gewoon proberen, we zien het wel:D

Deel Deze Pagina