Uitjes met een RRR-baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JuullesD, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Schoonouders die zich niet aan bepaalde regels willen houden... Dat ken ik ook. 😒 Met als gevolg dat ik de kleine daar niet heen breng voor oppassen. En dan maar klagen dat ze hem zo weinig zien. jullie maken de keuze om je njet te houden aan afspraken en dan maak ik deze keuze. Jammer dan.

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.246
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb geleerd me niks aan te trekken van wat anderen vinden. Jij weet wel beter, dat is het belangrijkste. Ik heb gelukkig een sm en kdv die meegaan in haar ritme. De tijd van leuke uitstapjes komt echt wel! Ik vond de rust in huis en in dafne belangrijker.

3. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Wij geven haar wel nog een kans grasspriet. Meer omdat ik ook het idee heb dat ze te dom is om het te begrijpen (en ik wil mijn moeder niet belasten met 2 dagen)
    Dus de volgende x zegt mijn het weer van het slapen, gaat het dan niet goed dan spreekt hij haar echt aan. De derde x zegt hij het weer, gaat het dan niet goed dan houd het op.

Opzich denk ik het in verhouding met de meeste hier echt nog makkelijk heb. Ik word soms wel verdrietig van het zeuren en commentaar tegen mij. Als tie huilt is dat niet van teveel prikkels maar omdat ik gestresst ben. Ik vind dat zo een rot excuus!
    Ik doe gewoon wat ik vind dat goed is voor finn, en de ene x werkt het en de andere keer werkt het minder. Maar feit is wel dat ik van huilbaby naar tevreden slaapkopje ben gegaan. Ik vind dat zelf een hoop zeggen. (Maar dan krijg ik het excuus hij is er gewoon overheen gegroeid etc)
    Ofwel je doet het nooit goed want dan is het toeval. Maar je doet het wel altijd fout 😑

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.246
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zolang je dat maar blijft doen is het goed meid! Ik snap dat het je een supervervelend gevoel geeft, dat commentaar. Dat had ik in het begin ook. Maar op den duur ging ik me echt beseffen dat het mijn kind is, en ik weet wat goed voor haar is. En nu sta ik nog steeds achter hoe we het gedaan hebben. Hopelijk ga jij je dat ook steeds meer beseffen! Knuffel!

Deel Deze Pagina