Uitjes met warm weer.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nerotje, 27 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerotje

Nerotje Actief lid

20 okt 2015
    193
    37
    28
    Goedemorgen lieve mama's.
    Zoals we weten word het vandaag weer een warme dag...
    Heeft er iemand leuke tips voor me om te gaan doen met mijn dochter van 8,5 maand?
    Misschien een beetje mutserig maar ik vind het zonnetje wel een beetje eng met zo'n kleintje.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik zou gaan zwemmen (in een binnenbad).

Of anders 's ochtends buiten iets doen, dan valt het vaak best nog mee met de warmte.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lekker naar een strandje in de buurt! Goed insmeren en een hoedje op.

4. Moeder2017

Moeder2017 Actief lid

2 jan 2017
    281
    2
    18
    Denk leukste voor haar lekker klein badje in tuin als je die hebt en spetteren maar

In hete auto maxi cosi worden ze nie blij van

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.261
    25.717
    113
    Ik blijf juist dichtbij huis met dit warme weer. Badje in de tuin, beetje schommelen als schaduw de schommel heeft bereikt. Lekker in de tuin eten. Lekker simpel en verkoeling bij de hand.

6. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Ik zeg ook : grote parasol in de tuin, en een badje eronder! In de auto is niet fijn voor die kleintjes.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hebben jullie geen airco dan in de auto? Hier vind ik autorijden met warm weer juist fijn.

8. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Je moet een airco altijd vrij lang aan hebben voor het koel is in de hele auto. Voorin voel je het direct maar achterin niet en dan zitten de kleintje ook nog vastgesnoerd in de riemen. Erg warm.

Ik zet vanmiddag een badje buiten en kan hij in spelen.

9. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Nou ik blijf ook liever thuis met zulk warm weer. Ik heb airco in de auto, maar als hij een poos in de zon heeft gestaan begin je toch in een oven. Dat vind ik niet echt fijn.
    Ik zet lekker het zwembadje neer. Misschien fiets ik vanmiddag nog even naar het strandje hier vlakbij.
    Voor een baby hoef je niet op stap te gaan. Je doet het echt voor jezelf.

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Tuurlijk doe ik het voor mijzelf. Maar m'n baby heeft t net zo leuk op een strandje (wat ik leuker vind) als in een zwembadje in de tuin.

11. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij blijven ook lekker thuis, we hebben een klein zwembadje voor de oudste en de jongste gaat even lekker in het babybadje. En ik probeer ze zoveel mogelijk in de schaduw te houden.

12. Betsy

Betsy Niet meer actief

Wij zitten nu in de auto met airco. Heerlijk koel. :D

Boommm vindt dit leuk.
  13. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Naar het bos? Lekker in de schaduw

14. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    In de ochtend doen wij wat met de oudere kinderen. Speeltuintje, zwemmen, naar een meertje of iets. In de middag zet ik het zwembadje op in de schaduw. Dan ga ik mijn kinderen geen groot plezier doen om in de auto te rijden, ondanks een airco. Eenmaal goed koel, kunnen wij de warmte weer in.

15. Nerotje

Nerotje Actief lid

20 okt 2015
    193
    37
    28
    We zijn inderdaad lekker thuis gebleven en badje in de tuin gezet, ze vond het heerlijk!!
    Wij natuurlijk ook om der zo te zien genieten!!
    Bedankt voor de tips dames!

Adje vindt dit leuk.
  16. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Ja, natuurlijk. Daar is toch niets mis mee? Zolang het ook leuk blijft voor je kindje.

17. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Hier gaan we eigenlijk altijd op stap met dit mooie weer. Wij hebben geen tuin, dus thuisblijven vind ik niet echt een optie. Afgelopen dagen zijn we naar de dierentuin gegaan, kinderboerderij, gepicknickt in het park, wandeling gemaakt en een ijsje gegeten etc. Vond mijn dochter allemaal leuk!

Deel Deze Pagina