sinds een paar nachten slaapt onze zoon van 6.5 maanden zeer moeilijk in. als ik hem in bed leg gaat hij draaien op zijn buik, met zijn benen tegen spijlen aan trappelen, zich optrekken aan spijlen enz. enz. als ik hem er in leg en wegloop dan werkt dit niet, omdat hij zichzelf helemaal klem rolt, of met benen in spijlen 'vast' zit enz. zeker met het warme weer kan ik hem ook niet al te stevig in stoppen het lakentje heeft hij er zo af getrapt. of hij nu met of zonder slaapzak slaapt maakt ook geen verschil. ook als ik er bij blijf zitten krijg ik hem niet in slaap, hij blijft onrustig, dan lijkt hij steeds bijna weg te vallen maar schrikt dan weer wakker en begint driftig te draaien.. ben vanavond weer 2.5 uur bezig geweest, en hij is nu in slaap gevallen op ons bed als ik naast hem ga liggen. ik hoop hem zo voorzichtig over te kunnen leggen. ook in de nacht draait hij ineens op zijn buik en moet dan huilen, we zijn hem per nacht ongeveer 6 x aan het goed leggen en doe geen oog dicht. heeft iemand nog tips?
Herstel trof hem ook nu boven op ons bed spelend aan.. lacht ie heel lief als ik binnen kom.. oh oh draakje
Campingbedje even inschakelen? Die hebben gaas, scheelt je allicht een gevecht. T zal niet je permanente oplossing zijn maar in elk geval een uitwijkmogelijkheid voor een rustige nacht. Deze wordt nog 6 maanden maar slaapt al een tijdje op dr buik. In t begin paar keer teruggelegd maar ze was zo snel weer op dr buik dat er geen beginnen aan was. Dekentjes trapt ze stelselmatig van zich af maar ze huilt ook niet dat ze t koud heeft, voelt ook niet koud aan, dus wel laten dr maar. Ze lijkt op dr vader kennelijk.
Ja dat is misschien een idee inderdaad Dacht ook missxhien laatste slaapje over te slaan hij slaapt nu drie x en vaak net een uurtje voor laatste fles zeven uur. Missxhien als ik die oversla dat Hij eerder slaapt. Maar vind hem dan zo lang wakker van drie tot zeven? Ik denk ook dat boventanden er aan komen wellicht komt het daardoor
Ging ze dan niet huilen op dr buik? Dat Doet hij hier dus wel maar blijft ook met zijn hoofd in de lucht liggen
In t begin wel, maar speentje er in (daarvoor was ze aan t huilen, speen kwijt) en zachtjes hoofdje aaien en ze ontspande en legde dr hoofd op dr handjes. Daarna kwam er gesnurk uit en sindsdien geen probleem meer. We komen nu de meest tropische varianten van buikslapen tegen en hoofdje ligt altijd zijwaarts.