Nou feest!! Onze kleine man kan rollen. Boers, super trots natuurlijk. En nog sneller dan zijn zus was. Maar ook meteen weer van o ja.. Dit was echt rot. Hij doet nu niks anders meer en kan nog niet terug naar zijn rug draaien. Op zijn buik houd ie wel even vol maar huilt steeds sneller om terug gedraaid te worden. En ja hoor ook in bed was het meteen bingo. Ben er maar bij blijven zitten en vanacht moet ik hem ook al 2 keer draaien. Nu overdag in de wandelwagen bak, hier kan hij gelukkig nog niet draaien. Ik kan me alleen niet meer zo goed herinneren hoe we hier nou mee omgingen. Wat zijn de tips en triks wat dit betreft?! Wel weet ik nog dat het wel 4 maanden duurde bij mijn dochter voor ze eindelijk terug kon rollen en ik weer wat rustiger kon slapen haha
Overdag oefenen met terugrollen en waar je kan slapen! Hier hebben we juist de slaapzak uitgedaan ze rolde met zak en al voor de eerste keer van dr leven naar dr buik en kon niet meer terug, rukte zichzelf weer naar beneden met afzetten. Buik naar rug kende ze gelukkig al eerder dan rug naar buik dus wij hadden een makkie met 2 wilde nachten, zeker toen ze besloot dat buikslapen meer dr ding was. Afgelopen nachten wel weer op dr rug maar denk dat dat vanwege de warmte was.