Dus niet meiden die op of na NOD voor het eerst testen! Ben erg benieuwd wat de extremen zijn op dit gebied
Ik 4 dagen voor NOD... ik moest het gewoon weten.. NOD was de 21e en testte de 17e positief... maar het was een heel vaag streepje.. 2 dagen voor NOD was hij net zo duidelijk als op mn NOD.
Op 9 dpo eerste dunne streepje. 10 dpo was ook de dag dat ik ongesteld moest worden, ik heb een korte luteale fase. Dus de poll niet ingevuld. Maar als je uitgaat van een LF van 14 dagen testte ik 5 dagen vantevoren positief.
Op cyclusdag 23 een positieve test. Reden van testen was dat ik de dag ervoor moest overgeven en me anders dan anders voelde. Op nod een cb met 2-3 weken.
Drie dagen voor nod, maar bij de termijnbepalingsecho bleek dat ik al drie dagen verder was. Eigenlijk op min nod dus, maar wel al super positief.
5 dagen voor NOD had ik een heel licht 2e streepje, ml zag hem niet eens.... 4 dagen voor NOD was het streepje al iets beter te zien en zag ml ook 'iets in de verte'. Vanaf 3 dagen voor NOD zag hij het wel en kon ik de streep ook op de foto krijgen. Ik heb van die test hier een foto geplaatst en ook hier zag iedereen de 2e streep.
Ik begon met testen 5 dagen voor mijn verwachte NOD. Deze bleek negatief. Met 4 dagen ervoor ook negatief. Pas met 3 dagen voor NOD kreeg ik tot mijn verbazing een lichte streep.
Mijn aller allereerste positieve test was op 7 dagen voor NOD. Maarrr die was wel echt zo licht dat je hem echt bijna niet zag hoor. Beschouwde hem ook niet als positief tot de testen daarna donkerder werden. 3 dagen later (4 dagen voor NOD) was hij nog steeds suuuperlicht maar kreeg m wel op de foto en weer 2 dagen later (2 dg voor NOD) met een cb + een duidelijk positieve test. Maargoed hier zou ik niet vanuit gaan, ik zal er een foto bij doen van de eerste twee testen dan zie je dat het echt bijna onzichtbaar was. En dat je misschien beter iets langer kunt wachten dan ik als je niet een week stijf wil staan van de spanning haha