Hoi dames, Dit jaar zit het er helaas financieel niet in om ‘ver’ weg te gaan op vakantie. Maar nu de vakantie naderd en ik begin te beseffen dat ik geen leuk vooruitzicht heb om weg te gaan met de kinderen, valt dit me best zwaar. Ik dacht ik vraag of iemand hier tips, korting of advies heeft om goedkoop weg te gaan (max €900) Onze vakantie begint 19 juli t/m 11 augustus. Center parcs (of soortgelijke parken) lijkt me enorm leuk en fijn met de kinderen (3 kinderen). Hoor het graag van jullie. Liefs Lamode
Last minute center parcs moet lukken daarvoor. Maar zelf vind ik het vaak nog te duur een huisje in Duitsland via tui of Expedia is vaak goedkoper en ook erg leuk. Of miss vacansoleil als je van camping idee houd. Wij zoeken ook nog maar wacht tot laatste moment. En dan zien we wel. anders gaan we dagjes weg. Of miss gewoon 2 nachtjes ofzo. Zolang we maar met zn 4 wat doen. En niet thuiszitten.
Hoiii hoii Wij boeken vaak via roompot Nu op een super leuk park waar! Wij gaan maar 5 dagen. Met 3 volwassen en 1 kind. Zitten in een 6 persoonhuisje luxere uitvoering voor nog geen 500 euro. ( beddengoed moet apart maar dat neem ik zelf altijd met haha. Wij gaan dan van 1 juli tot 5 Julli ROOMPOT heeft altijd leuke kortingen. Dus is echt even een kijkje waard!
Wij hebben al een paar keer in de zomervakantie een last minute tripje geboekt naar Landal in Duitsland (‘echt’ op vakantie in de meivakantie geweest en dan toch opeens de zomervakantie wel heel leeg vinden ), was goed te doen binnen jouw budget en erg leuk, prachtige parken daar in mooie omgevingen.
Echt waar centerparcs? Ik heb vorige maand gekeken bij centerparcs (alle opties aangeklikt) en ik kwam uit op een bedrag van €1600,-! Heb snel dus weggeklikt. Nu maak je me toch weer nieuwsgierig en ga ik opnieuw kijken zometeen
Moet je echt doen. Hopelijk vinden jullie wat! Heb al leuke aanbiedingen weer voor bij zien komen. Wat ze ook vaak hebben is dat je aan het einde 65 euro terug krijg. Bij het bedrag zit een soort borg inbegrepen. Voor als je het huisje heel vies of kapot achter laat. Als je alles goed achter laat krijg je de 65 euro terug tot nu toe altijd terug gekregen.
Heb je al gekeken bij Marveld in Groenlo? Park in de Achterhoek, niet heel leuk zijn voor kinderen, er is vanalles te doen. Wij gaan er dit jaar voor het eerst heen, wel maar een midweekje, maar het is maar dat we er even tussenuit zijn als gezin. Het is niet goedkoop, maar past wel binnen je budget.... Uiteraard heb je nog wel benzinekosten en eten enzo, dat komt er nog bovenop. Maar misschien is er nog wat vrij en is dat een optie?
Voor 900,- kan je 2 weken naar denemarken. Wij gaan dit jaar in juli nog geen 1200,- 2 weken denemarken. Schommels in tuin, bbq, wasmachine, vrijstaand....veel grond rondom huisje. 3 slk. 5km van het strand en natuurgebied. Via dansk geboekt.
Wij gaan (. 2 volwassenen en 1 kind) een midweek naar landal aelderholt. 6 persoons huisje en kost ongeveer 675/ 700 euro.
Als je het niet uitmaakt welk park je terecht komt en luxe niveau kun je kijken naar centerparcs mystery park via bungalows.nl.
Via bungalows.nl zou ik kijken naar een huisje. Goedkope(re) huisjes over het algemeen. En als het nu wat te duur lijkt zou ik gewoon een week van te voren nog eens kijken. Dan zijn de overgebleven huisjes vaak nog gezakt! Voor 900 euro moet je minimaal een week weg kunnen! Succes en hopelijk een fijne vakantie.