Wie weet er een leuk uitje? We willen met zijn 3e wat gaan doen vandaag Onze dochter is 20 maanden en ja het moet voor haar beslist leuk zijn Dierentuin maar even niet, want dat hebben we al zo vaak bezocht.. Dus wie heeft er tips?
sprookjeswonderland (zo heet het geloof ik...) in enkhuizen! Heel erg leuk voor die leeftijd! Veel kabouters, enzo... www.sprookjeswonderland.nl
hoi hoi. op deze site staan een hoop uitstapjes,vooral voor kinderen.je kan op leeftijd zoeken en op postcode dus dan hoef je niet al te ver van huis. http://www.uitmetkinderen.nl/zoeken/zoek1.htm Kussies Kaatje
Thanks Renate! Ik had 'm al in mijn favorieten staan en had er niet eens aan gedacht! hahaha slim ... maar ja het is zondag... Kaatje ook bedankt! Is ook een goeie!
Graag gedaan hoor.hoop dat je iets leuks vind en dat het weer een beetje mee blijft zitten.. Fijne dag!! kussies Kaatje
Dank je wel Kaatje Hoe lang is eigenlijk de afsluitdijk? hahaha We zitten ff naar de routeplanner te kijken EN vanaf hilversum stuurt de route planner ons helemaal via amsterdam, purmerend... dan is het 90 km Als we via lelystad gaan dan is dat stukkie van hilversum naar lelystad 40 km.. alleen hoe lang is de afsluitdijk... toch geen 40km???
Drouwenerzand is een leuk pretparkje voor kinderen als je eenmaal binnen bent is alles inclusief ; eten en drinken en ijs onbeperkt zit bij de prijs in ongeveer 9 euro pp
Het is maar goed dat je zelf al achter het antwoord was gekomen over die dijk want ik had het niet geweten xxx Kaatje
Is ook erg leuk Jacoba!! Maar dat doen we een keertje als onze dochter ff iets ouder is Ik denk dat ze daar nu nog iets te klein voor is Wel is het leuk als verjaardagspartijtje!
Wij zijn laatst naar het lineausshof geweest in Bennebroek. Ook erg leuk en niet duur. 8 p.p. Er is een watergedeelte waar ze lekker kunnen spetteren en je hebt een peutergedeelte,dreumesgedeelte en nog veel meer!! Een treintje,waterfietsen,springkussens,trampolines,echt heel erg leuk en was zeker een succes!!
Ja ik ook leuk Pientje! Maar daar vind ik onze dochter ook nog wat klein voor Misschien over een jaartje We gaan met een half uurtje naar het sprookjes bos Dat is echt leuk en er zit ook een kinderboerderij bij Ze is gek op dieren! Dus die vermaakt zich daar zeker Om half 12 gaan we rijden en het is een uurtje hier vandaan Kan ze mooi nog wat in de auto slapen En de entree is maar 6,50, dus dat is goed te doen Nou we zijn er vanavond weer! doeggggggg
Het was ontzettend leuk!!!! En we hadden geluk met het weer Op de terugweg begon het pas te regenen.. We hebben een leuke middag gehad met zijn drietjes.