de titel zegt het al ik ben op internet aan het kijken maar ik kom bij kpn niet verder. Site doet het niet....
Voor al je vragen is de Klantenservice van KPN gratis bereikbaar. 24 uur per dag, 7 dagen per week. Welke vragen stelden onze klanten ons vandaag? Mobiel en Mobiel internet Klantenservice & verkoop Vanaf je mobiele telefoon 1200 (24/7 gratis bereikbaar) Vanaf een andere telefoon 0800-0105 (24/7 gratis bereikbaar) Vanuit het buitenland +31 6 12001200 (tarief voor bellen uit het buitenland) Vind je antwoord op de online klantenservice van Mobiel of Mobiel Internet Internet, Bellen en Televisie Klantenservice 0800-0402 (24/7 gratis bereikbaar) Vind je antwoord op de online klantenservice van Internet, bellen, Interactieve TV of Digitenne Glasvezel (Internet, Bellen en Televisie) Klantenservice 0800-0404 (24/7 gratis bereikbaar) Vind je antwoord op de online klantenservice van Internet, bellen, Interactieve TV Voor technische vragen is het noodzakelijk dat je in de buurt van je apparatuur bent.
Nou ik ben heel netjes geholpen, moest inloggen in mijn eigen modem, en het kanaal veranderen. Ben heel benieuwd of het probleem hiermee verholpen is...