Zaterdag hebben wij een kraamfeest en als het goed is komen er behoorlijk wat gasten. Nu wil ik graag muffins bakken en mini kwarktaartjes gaan maken. Dat wil ik dan vrijdag gaan doen, maar hoe kan ik ze bewaren? Het gaat om 48 muffins en zo'n 50 kwarktaartjes. De muffins moeten buiten de koelkast, de kwarktaartjes juist erin. Nu heb je bij xenos van die mooie bewaardozen, maar die kosten tien euro per stuk. Ik zou er dan 4 nodig hebben en dat vind ik een beetje prijzig. Dus hebben jullie ideeen? Heeft iemand al een keer van die hoeveelheden op een handige manier bewaard? Ik heb ook al gezocht naar kartonnen taartdozen, maar die gaan per 50 of 100 stuks. Hoop van jullie te horen! Groetjes, Mariska
Ik haalde een paar jaar terug altijd taartdozen bij de bakkersafdeling van de Hema. Kostten volgens mij 50 cent per doos. Weet niet of ze dat nog steeds los verkopen... Anders kun je ook taartdozen per stuk kopen bij verschillende online winkels zoals deleukstetaartenshop.nl. Of misschien inmiddels ook wel bij winkels als Jamin en Pipoos?