mag ik even klagen? ik doe het gewoon. wat had ik weer een pech vandaag. loop ik een keer niet te stressen om alles klaar te hebben voordat ik aan het werk moet en heb ik dus een keer tijd om de banden van mn fiets op te pompen krijg ik de poot van een trapje op mn voet. onze fietspomp hangt net als het trapje in de schuur aan de muur. ik pak heel vrolijk de fietspomp en gelijk komt dat ***trapje naar beneden zetten. bovenop mn voet! stond ik daar om 7.45 te jodelen met tranen in mn ogen van de pijn. ik weer naar binnen om te koelen, maar het werd gelukkig niet dik. toch maar alyssa naar de gastouder gebracht en naar mn werk gegaan. om 12.00 kon ik bijna niet meer lopen van de pijn en voelde mn voet ook steeds dikker. gelukkig kon ik naar huis en had de dokter nog een plekje vrij voor me. nu blijkt mn middelvoetsbeentje waarschijnlijk zwaar gekneusd te zijn. zit nu met mn pootje omhoog en als het na het weekend niet minder is moet ik foto`s laten maken omdat het dan misschien toch gebroken is. ik baal hier zo van, had zoveel te doen op mn werk dat dit dus zoooo slecht uitkomt. (komt nooit uit eigenlijk) moest het ff kwijt. liefs doris
He doris wat balen zeg,je moet maar zo denken... zoiets komt nooit uit! maar dat maakt het niet minder naar/erg voor je! Succes ermee!
ik hoop ook van harte dat ie niet gebroken is, maar das ff afwachten. morgen ga ik wel weer werken maar dan mag ik alleen maar zittend werk doen. ik werk bij kwantum en het komt er dus op neer dat ik kassa mag draaien en de administratie mag doen en kaartjes maken. niet echt mn favo werk, maar goed thuiszitten is ook niks. liefs doris