Ik heb gisteren een recept gemaakt met ui en knoflook. Alleen nu ruiken mijn handen er nog naar. Vind dat echt heel vies! Maar...wat doe ik eraan?
Bij de blokker,Xenos etc verkopen ze een zilvere zeep, als je daar mee je handen wast is de lucht er zo af. En anders kan je even je handen door de (als je die hebt) RVS wasbak heen halen.
wij hebben ook zo'n ding van de xenos, zilver ding in de vorm van een knoflook, als je daar je handen mee inwrijvt na het gebruik van die stink dingen dan ruik je niets meer
Heb ik een tijd gedaan, maar hielp hier voor geen meter en ook de tip die ik ooit eens kreeg: olijfolie en zout naderhand werkt ook niet....Ik heb gewoon diepe porrieen hahaha
ik heb ook gehoord dat je dan je handen met tandpasta kan wassen. Weet niet of het helpt,heb het namelijk zelf nog niet uitgeprobeerd.
je handen onder stromend water houden met een vork of lepel van rvs in je hand. of je handen met maggi wassen en dan met water en zeep.
Devil, blijven je handen dan weer niet naar maggi meuren dan? Bluh, vind dat zò stinken hè... Hier ros ik mijn handen na het snijden even flink langs de kraan. Werkt altijd!