uitkering

Discussie in 'De lounge' gestart door isha, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Dan gaat mijn post niet over islah maar over TS!

Sorry islah!

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Bizar! Ik was volgens bijna iedereen hier een slechte moeder omdat ik fulltime werk. Nu ts een uitkering heeft, krijgt ze òòk iedereen over zich heen.

Wie weet kán ze niet eens werken en gelùkkig is daar een sociale vangnet voor. Alsof ze voor de lol moet rondkomen met het sociale minimum

3. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is niet leuk om in de bijstand te zitten,, ik krijg een wwb uitkering voor het eerst,, ik zou het liefst willen werken maar voordat het gebeurd moet ik heel hard aan me zelf werken voordat ik ook weer moeder kan zijn,, mijn kindje woont verlopig bij zn oma en in de weekend zie ik hem en dat gaat heel erg goed.,

4. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Meid,heel veel sterkte!ik vind het moedig van je dat je toegeeft dat je tijdelijk niet voor je kindje kan zorgen omdat je eerst aan jezelf moet werken!Neem er de tijd voor die je nodig hebt en wees blij dat je kleine zo'n fijne oma heeft die voor jullie klaar staat.
    Dat je nu niet kan werken en daardoor een uitkering nodig hebt, so be it, het is maar tijdelijk,eerst voor jezelf zorgen zodat je weer de moeder kan zijn die je wil zijn, dan komt de rest ook wel weer goed, succes!

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Een slechte moeder omdat je fulltime werkt?
    Ik werk na een jaar voor hem thuis geweest te zijn 32 uur zou ik dan ook een slechte moeder zijn

6. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje nannever echt super

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dat zijn hier eeuwige discussies op het forum waar je 50% hebt die het met je eens is en 50% die het niet met je eens is, dat blijf je toch houden. Net als wel of geen BV bijv.

@TS ik vind het ook heel dapper van je dat je je kindje bij Oma hebt gebracht, lijkt me een hele grote stap om toe te geven dat je het tijdelijk niet zelf kunt. Fijn dat ze er voor je is, succes met je traject in de bijstand. Maak je niet te druk en werk gewoon overal aan mee, dan zal het allemaal wel meevallen. Sterkte met je herstel.

8. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje wel Nora,

9. Islah

Islah Niet meer actief

Haha ik schrok al. Adi, gewoon eenmaal per maand er een wat groter bedrag afhalen. Zo zien ze toch niet waar en of je überhaupt boodschappen hebt gedaan..?

Deel Deze Pagina