Moet ik me zorgen maken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door flowergirl, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowergirl

25 mei 2007
    12
    0
    0
    Axel
    Vanmorgen ben ik naar de Verloskundige geweest, ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger, dus normaal gesproken moet er toch een hartje te horen zijn.... Maar ze kon hem niet vinden! :cry:
    Vorige week maandag heb ik een goed echo gehad, ons kindje bewoog heel veel en het hartje zagen en hoorden we kloppen...
    Moet ik me nu zorgen gaan maken? Of heeft het zich nog zo goed verstopt dat we het nog niet konden horen?

2. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Nee hoor lieverd, maak je geen zorgen, heb al heel veel verhalen gelezen van mensen die hetzelfde hadden, dan ligt ze net naar achteren of zo, het is nog zo klein!

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nee hoor, mijn VK zei ook met 12 weken dat ze niet ging luisteren want dat had geen zin omdat ze het meestal toch niet konden vinden.

Geen zorgen!

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Bij Eliza konden ze het hartje pas bij de 17e week vinden..
    Is ook erg moeilijk als alles nog zo klein is.
    Bij mijn VK beginnen ze ook pas om het hartje te luisteren bij de 16e week, gewoon om je niet in de stress te laten zitten omdat het daarvoor nog zo moeilijk is om te vinden, moet je echt geluk hebben!

Maak je geen zorgen meid, denk aan je mooie echo, zit echt allemaal wel goed!

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Geen zorgen maken meid! Ook hier werd niet geprobeerd met 12 weken het hartje te luisteren. Alleen al omdat bij het niet horen er te veel onrust zou ontstaan.
    Volgende keer hoor jij vast een treintje door je buik heen tuffen!

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Mijn VK wilde niet eerder luisteren dan dat ik 15 weken was...eerder was volgens haar niet mogelijk. Dus maak je geen zorgen!

7. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Dito hier, er werd niet geluisterd met 12 weken... om dezelfde reden als ieder ander hierboven.
    Dus geen reden tot zorg.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Absoluut geen zorgen maken, bij mij konden ze het hartje ook niet vinden met 12 weken. Ik ben toen omdat ik ongerust was, doorgestuurd voor een echo, maar niks aan de hand hoor. Hij/zij ligt dan gewoon nog wat verscholen.

groetjes suus

9. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Maak je geen zorgen, bij mij kon de gyn het hartje ook niet vinden en toen was ik 15 weken zwanger! Ze vertelde dat dat heel normaal was. Omdat ik bij de gyn zat maakte ze wel gelijk een echo en alles was in orde!

Gr

10. flowergirl

25 mei 2007
    12
    0
    0
    Axel
    Bedankt iedereen voor jullie reactie, tjonge nou ik ben zeker gerustgesteld hoor... :D Volgende week moest ik maar naar het ziekenhuis gaan zei de vk gisteren, dan kunnen ze daar naar het hartje luisteren en dan ben ik ruim 13 wk, dus meer kans, maar als ik het hier zo lees is er ook dan nog een grote kans dat ze het niet kunnen horen...

11. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ik heb hetzelfde gehad en konden ze ook geen hartje vinden e zei dat het niks betekende dag maar voor me eigen gemoedsrust kreeg ik wel gelijk een echo en daar was een druk kindje te zien met een kloppend hartje :D dus het zegt nog niks hoor meis maar dat je je zorgen maakt is logisch

12. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    bij mijn controle van 15 weken konden ze ook geen hartje horen. toen heeft de gyn effe snel wat gel op mn buik gesmeerd en een snelle echo gedaan van een minuutje of zo.. en daar was ie..

geen zorgen meid. :D

Deel Deze Pagina