vanaf wanneer op de buik slapen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bonnievdakker, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Tijn heeft de laatste paar dagen het goede idee gekregen om op zijn buikje te gaan slapen. Ik leg hem op zijn rug weg, met zijn slaapzak tussen het matras. Iedere keer als ik 's avonds bij hem ga kijken ligt hij op zijn buikje te slapen, ik leg hem dan weer terug op zijn rug. 's Ochtends wordt hij dan toch weer op zijn buikje wakker. vanaf wanneer kan dit geen kwaad meer?

2. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    Het kan geen kwaad meer zodra hij goed controle heeft over zijn nekspieren. Met andere woorden zodra hij zijn hoofd goed omhoog kan houden.

3. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    dat kan hij wel, alleen nog niet super lang.

4. maja123

maja123 Actief lid

28 jun 2007
    116
    0
    0
    mijn dochtertje draaide zich vanaf 11 maanden ookop haar buik, ookal had ik de slaapzak ingestopt. Sindsdien laat ik haar op haar buik slapen, want zou niet weten wat ik er verder nog aan kan doen. Het instoppen van de slaapzak heeft een maand drie effect gehad en nu is ze er, denk ik, aan toe om op haar buik te slapen.
    Wel kijken we 's nachts weer wat vaker bij haar, als we toch wakker zijn. Het is even een wat onrustig gevoel vandaar, toch een beetje eng.
    Maar zij slaapt super :)

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    vanaf een maand of 11 ze slaapt nu niet meer in een slaapzak maar gewoon onder de dekens. alleen moeten we haar s'avonds wel altijd weer eronder leggen want ze kruipt omhoog.

6. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Je kunt het ook proberen door even iets vlak voor het mondje te houden, om te kijken of ze dan wegdraait, zoja...dan kan het in principe geen kwaad meer. Je kunt er zelf weinig meer aan doen, want je doet er alles al aan wat je kunt doen (instoppen van slaapzakje)

Geen paniek dus.

Liefs Britt :)

7. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Jeetje,

Laura slaapt al vanaf dat ze 5 maanden is op haar buik! Ze kon toen draaien en tegenhouden ging niet! Dus laura slaapt nu al zeker 7 maanden op der buik!

Deel Deze Pagina