Hallo allemaal, Ik wil even mijn ervaring kwijt over ons consultatie bureau. Ik ben zo blij met onze artsen en verpleegkundige. Als ik weleens andere verhalen lees heb ik het echt getroffen. Ze zijn erg pro bv. Mijn zoontje is morgen 6 maanden. Het ging dus over bij voeding. Ik vroeg over pap zegt ze je geeft toch bv? Geen pap geven gewoon brood. Of wil je afbouwen? ik zou gewoon tijdens de eet momenten van het gezin wat fruit en groente geven a la rapley. Helemaal volgens mijn eigen visie en zomaar uit haar zelf niks geen moeilijkheden om te overtuigen. Ze gaf zelfs aan dat het het beste is om in iedergeval tot het eerste levens jaar bv te geven Ben zo blij met mijn CB groetjes Tanna
Waddinxveen, Ireen... Je zat met je hoofd zeker nog bij je mooie foto´s Maarreh, TS: fijn zo´n CB! Hier wel pro-BV, maar ze missen helaas wel wat kennis. Maar verder ook geen klachten en wel positieve ervaringen.
Hier vroegen ze met 6 maanden of ik al was begonnen met opvolgmelk. Toen ik vorige week met weeg uurtje kwam wegen keken ze ook al op dat ik met 8 maanden nog steeds borstvoeding geef.
Ben inderdaad heel blij met mijn cb. Ik ben dan wel verhuisd naar een buur gemeente maar mag gewoon bij hun onder controle blijven echt super.
Waddinxveen, here I come!!! Hebben ze er ook kdv's die snappen wat voeden op verzoek betekent? Zie het topic dat ik nu ga schrijven... :x
dat dan heelaas weer niet. Moet eerlijk bekennen dat ik daar voor mijn kinderen ook niks van begreep Werkte op een van de kdv's in w'veen Ben nu lekker gewoon thuisblijf mama. Teminste tot dat het weer begint te kriebelen.