zweet een baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Misschien een erg rare vraag maar zweet een baby?
    Daan was kanl en kanl rood wel wat klammig maar niet nat van het zweten is dat goed?

Ik zweet ook niet en word ook heel droog en opgezet?

maar is dat gewoon standaar bij een baby?

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik snap niet zo goed wat je zegt eigenlijk...
    wat wil je nou precies weten?..

noa zweet als een otter...!
    al vanaf ze net geboren is..

maar hij zweet dus niet?..
    ja ik weet niet of dat normaal is.. er moet wel aanleiding zijn om te zweten natuurlijk...
    knal rood zijn is geen aanleiding om gelijk te moeten zweten..

maar je zal t gauw genoeg merken.. t is zo warm nu.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    hij zweet inderdaat niet maar word wel zo rood als een kreeft en als ik hem in bad doe zie je hem gewoon echt helemaal tot rust komen en stopt dan ook met huilen

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Kleed je hem niet te warm aan?

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    maar misschien heeft hij dan krampjes, of is hij t ergens niet mee eens...en komt hij tot rust door t water..
    maar wat heeft zweet daarmee te maken dan?..

noa is zo vaak boos, en wordt dan helemaal rood, maar begint dan ook niet gelijk te zweten..

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    hij had vandaag een romper en een korte broek aan meer niet. en darmkrampen waren het niet dan huilt hij veel anders en sinds hij dieetvoeding heeft heeft hij geen darmkrampen meer gehad. dit was een nieuwe huil die wij allebei niet kenden.

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja... misschien zit m iets anders dwars...
    misschien wilde hij graag iets nieuws proberen, maar lukte hem dit niet.. kunnen ze ook behoorlijk geirriteerd van raken.. en dan worden ze zo boos dat ze er rood van aanlopen...

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick zweet ook echt als een otter (is net z'n papa)....zeker met de fles geven, dan zijn z'n haartjes in z'n nekje ook echt helemaal nat....en van de week had hij zelfs klamme plekjes in de romper onder zijn okseltjes :confused: Dat belooft nog wat als het echt heet gaat worden....

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    gisteren weer zo'n warme dag. 'nscahts komt hij tot leven en gaat hij zich helemaal het mannetje voelen en 's morgens ook maar zodra het warmer word word hij loei en loei heet zweet niet en word knal rood. dus het is echt de warmte en niet iets wat hem dwars zit

10. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Warmtestuwing misschien? Dan is geloof ik de warmteverdeling over het lichaampje niet gelijk, bijvoorbeeld wanneer de beentjes kouder zijn dan het hoofdje... Beetje proberen met de kleertjes denk ik, vooral in bed is warmtestuwing nogal gevaarlijk!

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ho kan ik dat dan voorkomen.
    hij heeft gisteren een katoenen luier aangehad omdat heel zijn billen vuur rood waren en met katoenen luier was het ook zo weer weg
    en een romper
    zou het dan toch te kouod wezen.
    zijn hoord is net ze rood als de rest van zijn lijf als het zo warm is.

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jamie zweet ook hoor, vooral als het wat warmer is in z'n nekje..

13. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Hmmm, als zijn hele lijfje ook rood is zal het wel geen warmtestuwing zijn... Maar helemaal zeker weten doe ik het ook niet, bel anders het cb even! Heb je hem getemperatuurd? Hoe warm is hij?

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan zijn temp was van het weekeinde 39 graden en als hij in bad was geweest 37 en 's morgens en 's avonds ook maar op het heetst van de dag dus veel te warm.

Vandaag is hij de hele middag al 38 graden.

wij gaan niet meer naar het CB ivm een aanklacht die we tegen hen is gedaan door het ziekenhuis

15. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Ja, dat is inderdaad wel warm! Misschien kun je dan ipv het cb je huisarts bellen? En mag je niet overstappen naar een ander cb?

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Misschien dat het nu weer wat beter gaat nu het koeler wordt en anders heeft hij toch wat anders onder de leden.

Als het weer zo warm wordt, misschien overdag een verkoelend badje?

Wel raar hoor, zou het verder ook niet weten en anders idd je HA bellen, die zijn daar voor.

Deel Deze Pagina