Ik kon er niet zo uit... Mijn zoontje is denk over de 5 kilo En krijg 6 flessen van 150/5 Eerst sliep hij dr nacht door maar nu komt hij sinds donderdag weer in de nacht Krijg hij nu teveel de nacht maak ik altijd 120/4 Hij heeft nu 21:00 Zen fles gehad dit zou nummer 5 zijn Wat nu wakker maken 12 uur of kijken wanneer hij zelf kom? Vind zo moeilijk he pfff
mijn zoontje krijgt vanaf vandaag ook 6x150/5 omdat hij ook nog in de nacht komt. Volgens de KA en het CB is dat niet zo erg, want als het goed is schuift de nachtvoeding langzaam op richting de morgen en dan vervalt de 6e fles vanzelf en houd je er 5 over. En 6x150 is overigens nog niet over de max. grens heen. Je mag max 1 liter kunstvoeding geven per dag. En als je 6x150 geeft is dat 900. Of geef je dan in de nacht nog een keer 120 erbij? Dan zit je eigenlijk op 7 flessen? Misschien kan je dan voeding voor hongerige kindjes proberen? Omdat we hier nog geen vast ritme hebben, hebben wij besloten dat we hier na 21 uur Lucas niet meer wakker maken voor een voeding en dan gewoon afwachten hoe laat hij zelf komt...(want de ene keer komen we uit rond 21 uur maar soms ook pas om 24.00 uur...)
Idd de nacht voeding is de 7 voeding dan.. Omdat hij dus sinds donderdag innees weer komt in de nacht Hij krijgt friso comfort ivm verborgen reflux Word er zo onzeker van bah Al dat gekloot steeds met de flesjes Heb.trouwens óók geen vast ritme Over 3 weken moet hij na kdv heb er zo geen goed gevoel bij op deze manier...
gewoon laten liggen en niet wakker maken is mijn advies Mijn zoon is 7 weken en ik heb hem altijd wakker gemaakt, hij kwam elke 4 uur en ooit vaker (kreeg teveel voeding). Sinds een week laten wij hem na de fles van 19/20 uur liggen en slaapt hij tot 05.00 uur in de ochtend. Hij zit op 6 flessen... Ook overdag kiest hij zelf zijn "fles-tijden" hier kunnen 3 of 4 uur tussen zitten maar ook 2,5 of 4,5 uur