Wanneer moet ik de spenen en flessen uitkoken, al voor de bevalling? Of erna? Wanneer deden jullie dat?
als je zn sterilisator van de prenatal of hema neemt dan kun je het nu al doen en gewoon dicht laten. kost amper moeite en alles staat klaar als de kleine er is.
Wanneer moet ik de spenen en flessen uitkoken, al voor de bevalling? Of erna? Ik zou het als ik jou was doen wanneer je ze nodig hebt, dus wanneer de kleine geboren is. En als de kraamverzorgster er is dan doet die het idd voor je. Wanneer deden jullie dat? Wij deden het bij Malou en Ruben 7 weken na de bevalling omdat we ze toen gingen gebruiken, ook toen de kolf onderdelen erbij. Bij Benthe meteen toen ik en mijn vriend thuis kwamen mn kolf voor de dag getoverd en ons eigen flesje voor haar, die uitgekookt en toen blijven doen en zo elke dag mee naar haar genomen in het ziekenhuis.
Ik zou het ook doen als je het nodig hebt. Het is ook maar 5-10 minuten werk, en de kraamhulp is er normaal gesproken om dat allemaal te doen. Wij hebben het zelf ook gedaan toen we het nodig hadden. Wij kwamen uit het ziekenhuis, en de kleine moest na 2 uurtjes weer een voeding. De kraam heeft het toen uitgekookt en is gebleven tot dat flesje moest. Kon ze ook nog even uitleggen hoe we de voeding moesten maken, en hoe we het flesje moesten geven (dat laatste hadden we al geleerd in het ziekenhuis.
ik heb het zelf vorige week ergens gedaan. en alles netjes in de "babykeukenkast" opgeborgen. tegen de tijd dat ik ze nodig heb doe ik ze wel weer ff afspoelen.