Dag dames, een tijdje geleden heb ik voor een aantal meiden hier gependeld en ik ben benieuwd of er al iets is uitgekomen van mijn uitslagen. Van twee weet ik al en voor mijzelf is het ook uitgekomen; ik heb gependeld voor een meisje en de echo liet ook een prachtige meid zien, dus het klopt helemaal..... Dus meiden, laat even iets horen, ik ben benieuwd naar jullie uitslagen!!! Groetjes Petra.
hi Petra ..toppie een meid ..helaas dat je net niet meer pendelde toen ik je vroeg wat ik overigens wel heel goed begreep hoor wens je een voorspoedige zwangerschap met heel veel pos. pendel uitslagen greetz asjuh
Hier nog niks... je pendelde mij voor de maand Mei geloof ik. Zie dat jouw pb niet bewaard is gebleven. Ik heb mijn nod 3 mei, ik weet niet of dat ook telt groetjes
Hier ook zo Petra wij waren net te laat met vragen maar ik kan me heel goed voorstellen dat je gezinnetje voorgaat...zou hier ook zo zijn..dus ik wil je bij deze ook nog een hele fijne zwangerschap toewensen en ik hoop dat je toch nog veel goede uitslagen van de andere meiden krijg waar je het goed bij had groetjes liselotje
hey die Petra!! je had voor mij mei gependeld en gelukkig voor mij zat je er een maand naast!! hoe voel je je meid!!!
Hoi Meiden, Ik heb al een paar pb's gestuurd naar pendelende meiden, maar ik krijg geen berichtjes terug. Nu weet ik niet of ik mijn pb's wel krijg. Wie kan ik nou het beste een mailtje sturen om te vragen of ze wil pendelen? Ben zooooooooo benieuwd wat daar uit komt. Er is nog nooit gependeld voor me en het lijkt me gewoon heel leuk. Liefs Nies
Voor mij werd april gependeld, maar 'k ga door naar topicje mei ... ach ja we oefenen gewoon lekker verder, begin het echt leuk te vinden Alles met jou ok ?
Hoi Stientje, Mag ik vragen wie er voor jouw gependeld heeft? Zonde dat april voor jouw ook niet weg gelegd is he? Maar wat je zegt, gewoon blijven oefenen Liefs Nies
eum Petra, Neeltje, Joyce, Pammy... had er nog enkele hoor, maar die weet ik nt meer van buiten. Voorlopig staan bij mij nog Neeltje Joyce en Pammy over, omdat die later gependeld hadden... dus 't wordt afwachten !
Heel veel meiden pendelen niet meer, omdat het ze veel energie kost. Dat zal de reden zijn. of ze hebben nog een lange rij wachtende en dan lukt het niet om terug te schrijven.