Ik heb op 4 weekjes en 3 daagjes positief getest waren superblij maar nu heb ik wat roodrozig bloedverlies en wat slijmerig erbij ben enorm zenuwachtig binnekort maar op afspraak bij gynaecoloog maar ben op van de zenuwen kan dat licht bloedverlies kwaad voel me nog enorm zwanger borsten en misselijk en pukkels in het gezicht hoop dat t goed blijft gaan
Het kan alle kanten op, daar is nu echt niks over te zeggen helaas.. zolang je geen krampen hebt en rood bloed verliest, is er niks aan de hand
goh idd heb al eens een miskraam gehad en dat was een massa bloed ineens da bleef lopen dus ja ben beetje op van de zenuwen lol
Pff vervelend meid! Ik heb ook bloedverlies gehad rond 5 weken. Ik mocht dezelfde dag voor een echo. En het zag er goed uit. Het kan natuurlijk alle kanten op maar het gaat ook vaak goed gelukkig! Ik had geen krampen btw.
nog steeds bloedverlies maar niet mijn hele inlegkruisje vol nog steeds bij het afvegen in het begin redelijk wat en wat later op de dag bijna niks meer begin zowat mijn verstand te verliezen maar ja wat komt komt he