Ik heb dit altijd als ik ga liggen savonds en snachts al bijna m'n hele zwangerschap. Heb me er nooit zorgen om gemaakt. Moet er vaak beetje om lache als vriendlief z'n hand op m'n buik legt en dan schrikt hij nog steeds van wat een harde bult er soms zit. Wel foto's aan zwangere vriendinnen laten zien en die moesten er eigenlijk beetje om lachen om dat je als je verder in je zwangerschap komt het een grotere bult wordt zeg maar of je ziet duidelijk een arm of beentje 'uitsteken'. Zolang het geen pijn doet is er lijkt me niet zoveel aan de hand. Blijf je je zorgen maken bel ff met vk
Of deze is helemaal erg!! Onderste 'boog' op de foto is van m'n ribbenkast en daarboven dus eigenlijk rechts onder in een voetje of handje.. Ik heb mezelf maar verteld dat t de uitgang zoekt haha
Haha die van jullie kan ook wel een cadeaubon van Hornbach gebruiken zo te zien, verbouwd de boel goed
Dankje voor de uitleg!! Wat grappig dat je buik die vormen maakt ben curieus voor de komende maanden.. maar had vandaag tel gehad van de dokter dat ik alsnog een blaasontsteking heb dus moet ik toch aan de antibiotica, deze mag genomen worden tijdens de zwangerschap dus mag me geen zorgen maken zei hij! Miss dat ik nu wel de verklaring heb van de buik die opspant? als het na de antibiotica nog steeds zo is dan zal het zoals jou zijn hé
Even een upje dacht dat ik die vraag ook wel ff hierin kon zetten. Ik ben bijna 20 weken en mn baarmoeder zit echt heel erg laag en de trapjes komen genees boven me schaambot uit? Ik vind m ook wreet iritant inde weg zitten ondanks ik niet echt een. Buik heb. Kindje ligt ook in stuit maar wanneer gaat dat ding nou is omhoog!
Waarschijnlijk ligt je kindje gewoon laag. Met dit termijn hoort het je bm al bij je navel of net iets eronder te zitten. Hier voel ik de kleine meid soms heel laag, maar andere keren ook vlak onder mijn navel.
Ik dacht dat je baarmoeder bij 20 weken bij je navel zat maar ik meer het idee of dat ding in mn flamoes zit haha zo laag dus:/
Hmm kan je niet helpen ben ik bang! Ik ben nu 17 weken en mijn bm zit al tegen de onderkant van m'n navel aan... Heb je het al aan je vk gevraagd? Die kan het waarschijnlijk wel inschatten wanneer her bij jou omhoog gaat.
Ik heb beetje rare vk...altijd als ik bel laat ze me voelen of ik zeur..dus zit er zo tegenop om dan te bellen dat ik dat liever niet meer doe :/ dus dacht miss hebben er meer ervaring daarmee
Als jij je nu al niet prettig voelt bij je verloskundige hoe moet zij dan straks je bevalling begeleiden? Misschien verstandig om opzoek te gaan naar een andere verloskundige? Of een gesprek aangaan?
Mijn vk gaat niet mee met mijn bevalling omdat ik naar een ander ziekenhuis ga. Zij gaan alleen mee naar goes en ik ga naar dirksland en daar krijk ik n ander. Ook bestaat het team uit meerdere dames dus heb niet steeds haar maar als ik bel krijg ik op de 1 of andere manier altijd haar
Dat schoppen naar beneden wordt nog wel.erger hihihihi. Ons manneke gebruikte mijn blaas als springkussen....auw!!!!! En nu doet me de hele onderkant pijn als ie naar beneden douwt..... Hij zit ook laag maar dat maakt verder niks uit, de baarmoeder groeit zoals ie hoort te groeien
Ja eigenlijk wel he...maja aan de andere kant heb 2 weken geleden controle gehad en de medische echo en als hun vonden dat het te laag zat hadden ze dat vast wel gezegd toch?
Hey meiden, Ondertussen zijn we een week verder en heb ik het nog steeds elke nacht! Ik ben bij de dokter geweest voor urine onderzoek en daar kwam niets uit, maar dan toch telefoon gekregen dat ik een ontsteking zou hebben, dat kwam uit de kweek in het ziekenhuis. Dus ik ben antibiotica beginnen nemen, dokter en gyn hebben mij gezegd dat dit aan veel zwangere vrouwen gegeven word en dat het echt geen kwaad kan voor mijn kindje. Het zou beter zijn aangezien ik anders miss wel een nierbekkenontsteking zou kunnen krijgen! Nu ben ik aan mijn laatste 2dagen bezig van de kuur en er is nog geen verbetering van mijn 'harde buiken' snachts.. ik dacht dat het zou overgaan omdat het zou voorkomen van die ontsteking van mijn blaas maar zo te zien is het dan toch niet daardoor... Pff ben ten einde raad Gyn en dokter zeggen dat het niets ergs is maar van wat komt het dan ??, ik vraag me echt af of het dan geen kwaad kan.. pff zo lastig! Ik heb geen pijn ofzo bij die opspanning van mijn buik maar ik begin er mij lastig bij te voelen omdat ik niet weet waardoor het komt!