Hoi hoi, Ik heb een probleem. Normaal temp ik altijd netjes na een uurtje of 7 a 8 slapen en zet in het weekend ook altijd braaf mijn wekker maar ligt het aantal uren slaap niet veel verder uit elkaar als doordeweeks. Hooguit 1 uurtje ofzo. Nou zijn wij zaterdag uit geweest en is het best laat geworden. Ik had dan ook maar 4,5 a 5 uur slaap gehad toen mijn wekker ging. Ik tempte toen 36.8 graden. Ik ben weer verder gaan slapen en een paar uurtjes verder ( toen ik in totaal 7 a 8 uur geslapen had, zoals normaal ) heb ik weer getempt ( was nieuwschierig of het veel uit zou maken ) en was het ineens 37.3 graden. Ik heb mijn ei trouwens al gehad. Nou vroeg ik me af na minimaal hoeveel uur slapen je het beste tempt? En welke ik nou aan moet houden? Ik was er voor mezelf altijd heel streng in dat wat ik als eerste temp zou aan houden maar ik vind het verschil nogal groot vandaar. Alvast bedankt. Liefs!
Ik geloof dat het het beste is om na 8 uur slaap te tempen. Als je je ei al gehad hebt dan is het toch niet zo belangrijk meer wat je temp is. 36.8 is nog redelijk hoog en die ene dag zal niet zo veel uitmaken voor je kaartje.
Ze zeggen altijd dat je de eerste temp aan moet houden, als je 's nachts bijvoorbeeld wakker wordt schijnt je temp ook niet helemaal betrouwbaar te zijn. Maar dan moet je hem wel met een open rondje doen als je fertility friend gebruikt, want het is nog steeds eigenlijk geen betrouwbare temp. Maar die ene dag zal idd waarschijnlijk niet zoveel uitmaken.
Thanx voor jullie antwoorden! Mijn temp is altijd redelijk hoog, ik zit altijd tussen de 36.6 en de 36.8 maar op dit moment maakt het inprincipe ook niet heel veel uit...volgende week wel want dan moet ik officieel ongie worden en zou ik me meer zorgen maken als ie omlaag gaat.