Klagen is leuk, maar blij zijn is leuker...

Discussie in 'De lounge' gestart door Coquelicot, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Jawel, er is weer een 'klaag maar raak' topic in omloop... Nou mag ik zelf ook graag een potje klagen, maar tóch lees ik liever een 'feel good story'...
    Dus plaats hier je vreugdevolle, trotse, grappige en gewoon leuke ervaringen/anekdotes.

Ik ben zelf blij aangezien we dit weekend heel veel in huis hebben geklust, maar daarnaast ook veel buitenshuis hebben gedaan met Ollie, die nu ook eindelijk wat meer gericht begint te praten.. Al met al een heel geslaagd weekend... :)

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik ben heel blij want mijn vriend heeft me zaterdag ten huwelijk gevraagd :)

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Wij hebben dit weekend ons langverwachte dakkapel geplaatst. We zitten nog vol in de rommel maar oh oh oh wat is hij mooi! En GROOT. Mooie meerwaarde voor het huis, maar nog belangrijker wat een ruimte!!!

Morgen eens even nadenken over de inrichting en d e kleuren van de kamer!!

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Gefeliciteerd!!

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Fiene is eindelijk begonnen met echt kruipen... ga nu ff bij het klaagtopic klagen dat ze telkens onder de tafel gaat zitten :)

6. Gefeliciteerd!

Ik schreef in het andere topic al dat ik ziek ben maar dat m'n vriend zo lief is voor me. Hij whatsappt -hij was beneden de afwas aan het doen en ik lig in bed- net dat hij het perfecte medicijn weet tegen ziek zijn; IJs met chocoladesaus :) Of het gaat helpen betwijfel is, maar lekker (en lief!) is het wel :D

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik vind het geweldig dat mijn kleine mannetje van nu 10 maanden sinds een paar dagen gedag zwaait als je vraagt, zeg maar dag tegen papa..... Zoooooo schattig om te zien. Hij is mijn 3e, maar het blijft prachtig :)

En ik ben heel blij dat de inkoop van nieuwe japonnen en klein spul gisteren zo goed is gegaan. Heb vandaag alles uitgepakt, geprijsd, opgehangen, op paspoppen gezet en foto's gemaakt en manlief heeft het weer toegevoegd aan mijn facebook. genieten vind ik dat, al dat mooie spul :) wordt er helemaal blij van :)

8. casanova

casanova Actief lid

23 aug 2010
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter zei net:

Ik ga papa's mond dichtplakken.
    waarom?
    OMdat wij bumba gaan kijken en papa er doorheen praat..

Daar moest ik wel heel hartelijk om lachen, haha.;)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat leuk zeg :) gefeliciteerd.

10. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Ik ben blij omdat ik net mijn sollicitatiebrief voor een leerlingplaats voor de opleiding SPH heb verstuurd. Hopelijk wordt ik toegelaten en heb ik vanaf september een leuke nieuwe baan en mag ik de opleiding tegelijkertijd doen.

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik ben blij met mn nieuwe gordijnen en lampen :)

12. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik ben blij dat manlief eindelijk inziet wat voor hork hij soms kan zijn :D. En dat het er eindelijk uit is, ik praat niet makkelijk...

13. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik ben erg blij dat de sneeuw weg is en met mn hoogzwangere buik weer lekker hand in hand met mn lieve peuter kan wandelen.

En ik ben erg blij dat de zon schijnt!
    En dat ik mooie tete a tete narcisjes op tafel heb staan.

En ik ben erg blij dat manlief niet meer grieperig thuis zit ;)

14. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ik heb dit weekend vijf zakken kleding van mijn schoonzus gekregen. En wij hebben dezelfde smaak :) Ik kan de komende vijf jaar dus vooruit! Nu een leuk bedankje voor haar verzinnen.

15. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik ben ook blij! :D
    Ik ben vandaag jarig en ben ongesteld geworden haha, mooiste cadeau die ik maar kan krijgen! (jaja dat ik hier nog eens ZO blij om kon zijn - zie onderschrift)

16. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Zat redenen hier om blij te zijn.:D

-Al een paar dagen word ik door ons mooie meisje van vijf weken steenvast getrakteerd op een brede smile als ik haar uit haar bedje haal.
    -Mijn hond heeft woensdag een speeldate met zijn beste vriendinnetje. Verheug ik me nu al op.

En ik heb nu warme chocomel met slagroom.

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Dankjewel voor de felicitaties :) leuk!

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Steenbok@ Gefeliciteerd en veel plezier met alles regelen.

Ik ben blij omdat: onze wc en drie deuren in de verf zitten.
    De kleine hal doet manlief morgen.
    En we roken nog steeds niet joepie .

Deel Deze Pagina