Jawel, er is weer een 'klaag maar raak' topic in omloop... Nou mag ik zelf ook graag een potje klagen, maar tóch lees ik liever een 'feel good story'... Dus plaats hier je vreugdevolle, trotse, grappige en gewoon leuke ervaringen/anekdotes. Ik ben zelf blij aangezien we dit weekend heel veel in huis hebben geklust, maar daarnaast ook veel buitenshuis hebben gedaan met Ollie, die nu ook eindelijk wat meer gericht begint te praten.. Al met al een heel geslaagd weekend...
Wij hebben dit weekend ons langverwachte dakkapel geplaatst. We zitten nog vol in de rommel maar oh oh oh wat is hij mooi! En GROOT. Mooie meerwaarde voor het huis, maar nog belangrijker wat een ruimte!!! Morgen eens even nadenken over de inrichting en d e kleuren van de kamer!!
Fiene is eindelijk begonnen met echt kruipen... ga nu ff bij het klaagtopic klagen dat ze telkens onder de tafel gaat zitten
Gefeliciteerd! Ik schreef in het andere topic al dat ik ziek ben maar dat m'n vriend zo lief is voor me. Hij whatsappt -hij was beneden de afwas aan het doen en ik lig in bed- net dat hij het perfecte medicijn weet tegen ziek zijn; IJs met chocoladesaus Of het gaat helpen betwijfel is, maar lekker (en lief!) is het wel
ik vind het geweldig dat mijn kleine mannetje van nu 10 maanden sinds een paar dagen gedag zwaait als je vraagt, zeg maar dag tegen papa..... Zoooooo schattig om te zien. Hij is mijn 3e, maar het blijft prachtig En ik ben heel blij dat de inkoop van nieuwe japonnen en klein spul gisteren zo goed is gegaan. Heb vandaag alles uitgepakt, geprijsd, opgehangen, op paspoppen gezet en foto's gemaakt en manlief heeft het weer toegevoegd aan mijn facebook. genieten vind ik dat, al dat mooie spul wordt er helemaal blij van
Mijn dochter zei net: Ik ga papa's mond dichtplakken. waarom? OMdat wij bumba gaan kijken en papa er doorheen praat.. Daar moest ik wel heel hartelijk om lachen, haha.
Ik ben blij omdat ik net mijn sollicitatiebrief voor een leerlingplaats voor de opleiding SPH heb verstuurd. Hopelijk wordt ik toegelaten en heb ik vanaf september een leuke nieuwe baan en mag ik de opleiding tegelijkertijd doen.
Ik ben blij dat manlief eindelijk inziet wat voor hork hij soms kan zijn . En dat het er eindelijk uit is, ik praat niet makkelijk...
Ik ben erg blij dat de sneeuw weg is en met mn hoogzwangere buik weer lekker hand in hand met mn lieve peuter kan wandelen. En ik ben erg blij dat de zon schijnt! En dat ik mooie tete a tete narcisjes op tafel heb staan. En ik ben erg blij dat manlief niet meer grieperig thuis zit
Ik heb dit weekend vijf zakken kleding van mijn schoonzus gekregen. En wij hebben dezelfde smaak Ik kan de komende vijf jaar dus vooruit! Nu een leuk bedankje voor haar verzinnen.
Ik ben ook blij! Ik ben vandaag jarig en ben ongesteld geworden haha, mooiste cadeau die ik maar kan krijgen! (jaja dat ik hier nog eens ZO blij om kon zijn - zie onderschrift)
Zat redenen hier om blij te zijn. -Al een paar dagen word ik door ons mooie meisje van vijf weken steenvast getrakteerd op een brede smile als ik haar uit haar bedje haal. -Mijn hond heeft woensdag een speeldate met zijn beste vriendinnetje. Verheug ik me nu al op. En ik heb nu warme chocomel met slagroom.
Steenbok@ Gefeliciteerd en veel plezier met alles regelen. Ik ben blij omdat: onze wc en drie deuren in de verf zitten. De kleine hal doet manlief morgen. En we roken nog steeds niet joepie .