hey zit even ergens mee had 2 weken voor nod de wel bekende ongi klachten , maar had ook enorme jeuk op en in me buik last van me tandvlees en een enorm opgezette buik ! nu was gister mijn laatste dag dat ik ongesteld was maar heb nu nog steeds hetzelfde goevoel. tandvlees probleem. ongi pijn in buik en rug opgezette buik hoofdpijn en die enorme jeuk en zo moe. heb dit nooit eerder gehad dat ik t na mijn ongi ook nog allemaal voelde had een negat test een dag voor mijn ongi. toch blijft t in mijn hoofd hangen dat ik miss wel 1 van de 100 ben die zwanger is en gewoon ongi word mijn vriendin had dat namelijk ook en die was 8 weken zwanger heeft miss iemand van jullie dit ook gehad ?
hoi , als het weinig bloed was of anders als normaal kan het innestelings bloed zijn maar het kan ook zijn ik heb ook wel meer last van het onge zijn sinds ik gestopt ben met de pil ik hoop dat het innestelings bloed is heb je ook meer symtomen ?
nou was toch wel echt ongi hoor ook gewoon 4 dagen ben voor mijn ongi ook misselijk geweest maar dt is weg vind het wel raar mijn vriendin is ook nog 2x echt ongi geweest en was gewoon zwanger !
heb het zelf niet meegemaakt maar anders zou ik gewoon nog een testje wagen als je twijfeld. dan heb je temminste zekerheid.
Ik heb dit wel eens gehad was toen kort zwanger geweest maar wist het niet! Vorige ronde voelde ik dit ook allemaal maar was niet zwanger! Succes met testen!
Hey Lisa, ik zou ook gewoon nog een testje wagen dan morgenochtend ofzo... Dat die klachten blijven hangen is wel gek ja... je bent toch ook laatst gestopt met de pil? Misschien is je lijf ook wel ff in de war daarvan? Ik zou proberen evengoed niet teveel hoop te koesteren...als je zegt dat je wel echt ongi bent geweest? Ik hoop dat een test je meer duidelijkheid geeft en als je ineens wel 2 streepjes ziet zou dat echt een geweldige verrassing zijn! Je maakt het weer spannend hoor haha Succes morgen!
haha jaja ben spannend hihi maare wilde gewoon idd zekrheid stel je voor dat ik wel zwanger zou zijn dat ik 1 van de 100 ben die gewoon ongeteld blijft worden terwijl die zwanger is ik maak altijd van dat soort rare dingen mee ! en als ik zwanger zou zijn wil ik natuurlijk meteen stoppen met roken enz maar heb getest ene niks te zien hoor ja 1 streepje hihi maare als ik deze klachten hou ga ik even langs de HA
ppppfffff nu weer wat snap er nu helemaal geen zak meer van . gister helemaal geen ongi meer te bekennen na 4 dagen ongesteld te zijn geweest . krijg net ineens ongi krampen links onder niet meer normaal ! ga naar de wc om te plassen en wat denk je roze-bruin bij t afvegen ! nog een keer afvegen en t is doorzichtig slijm ! help . heb ik nou echt zo'n raar lichaam
heb ik ook altijd als ik ongi ben. vier dagen ongi en dan weer niet en dan ineens weer twee dagen bruin roze afscheiding dus kan wel kloppen hoor meid.
ja idd ik zou het ook niet weten verder. een vrouwen lichaan zit raar in elkaar hahah. maar wat denk jij dan dat het is?
Als je nega test en ongesteld bent kun je aannemen dat je niet zwanger bent. je ziet weleens dat meiden ongi worden tijdens een zwangerschap, maar die testen wel positief.. Ik heb sinds ik ben gestopt met de pil 5 mnd geleden ook heel vet haar gekregen, een opgezette buik, en meer witverlies, etc etc. Je hebt daardoor gewoon een andere hormoonsamenstelling in je lijf ipv met de pil Liefs daantje