zou ik zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijntje1985, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik heb een hele regelmatige cycles van 28 dagen ik heb heel duidelijk mijn eisprong gevoeld en hebben ook geklust op die dag en een paar dagen erna kreeg ik heel veel pijn links onder in mijn buik normaal als ik ongi moet worden doen mijn tepels echt heel zeer maar heb daar nou helemaal geen last van wel heb ik last van mijn buik krampen enzo
    maar moet nog 5 dagen wachten tot dat ik een test kan doen ik wil het zo graag weten.

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    tsja.. het zou kunnen, ik had wel pijnlijke tepels en borsten (nog steeds) maar had het ook wel eens als ik ongesteld moest worden.. dus eigenlijk kan het nog alle kanten uit..
    ik wil je niet ontmoedigen hoor :)
    heeeel veel succes! en hopelijk is die test positief!

Liefs Kiss

3. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    dank je voor je reaktie ik hoop zo dat ik nou wel zwanger ben wij zijn nou al 8 maanden bezig ben wel affentoe misselijk geweest als ik wat gegeten had maar de laatste dagen helamaal niet meer die hevige pijn in mijn buik kan dat michien de innesteling geweest heb sinds die tijd wel nog steeds pijn in mijn buik.

4. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    hoi hoi,

Ik heb ook hevige pijn in mijn buik gehad aan de linker kant net na mijn eisprong. Op dit moment hele gevoelige borsten. Verder weinig last van dingen buiten dat ik heel moe ben. Zit met dezelfde vraag dus, kan je helaas hier niet mee helpen maar misschien heb je wat aan vergelijkingsmateriaal.

We duimen!

5. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ja altijd leuk om te vergelijken warneer ga jij een test doen
    ik kan zaterdag pas ik hoor het wel en hopen dat je een positive test in handen hebt
    ik duim heel hard voor je meis

6. Niet meer actief

su6 met testen

ik moet ook nog even wachten

liefs kaley

7. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ja, ik twijfel tussen morgen of woensdag! Ben bang dat ik teleurgesteld wordt dusja!

So dat duurt nog wel lang zeg! Maar zet m op! Ik hou je op de hoogte

Kus

8. KimJ

KimJ Lid

31 mrt 2007
    59
    0
    0
    Verzorgende
    Oegstgeest
    Hey

Ben ook altijd bang voor 1 streepje ipv twee. Is altijd weer balen om weer zo lang te wachten. En elke maand te denken van nu is het gelukt. Ik doe denk ik woensdag of donderdag maar zien wat er gebeurt.

Dus dames.... SUCCES!

Greets Kim

9. Ik duim voor je (jullie)dat er snel een positieve test zal verschijnen.

Liefs Vlindertje

10. Mango at home

Mango at home Nieuw lid

2 apr 2007
    4
    0
    0
    Hey iedereen, hihi, mijn eerste keer op dit forum! heb al zo vaak reacties en berichtjes gelezen, nu kan ik het echt niet meer laten me ook te registreren.

Net als een heleboel dames hier mag ik deze week mijn test doen! Blijkbaar is het voor velen een spannende week!

Dit is de eerste cyclus dat ik 6 à 7 dagen na de eisprong veel last heb gehad aan mijn eierstok (=innestelling?). Weet het eigenlijk allemaal niet meer, wil niet hopen maar kan niet anders. Put in ieder geval steeds weer steun uit alle berichten (vooral de vele positieve) die je hier op het forum kan vinden.

Allé, moet naar bed, morgen weeral een dagje dichter bij de test...

Aan allen die gaan testen (of die sowieso graag (nog) een kind willen): good luck!

Inge

11. Welkom Mango at home

Ik duim voor je dat je een positieve test deze week zult hebben......voor alle dames.

Liefs Vlindertje

12. Mango at home

Mango at home Nieuw lid

2 apr 2007
    4
    0
    0
    Dank je wel Vlindertje, dat is lief! Jij dus ook nog spannend afwachten! Ik duim voor iedereen hier!

Inge

13. angelina1979

3 feb 2007
    93
    0
    0
    verzorging
  14. Wat geeft dat toch een fijn gevoel dat ik niet de enige ben die bepaalde onduidelijke signalen krijgt!

Ik heb namelijk ook deze keer na mijn eisprong kleine steekjes links onderin mijn buik gehad. Af en toe zo erg ook dat ik niet kon zitten.

Succes allemaal met testen dames!
    Ik heb vanaf dinsdag mijn NOD. Dinsdag heb ik namelijk een cyclus van 28 dagen achter de rug, maar deze is ook nog wel eens 35 dagen geweest, dus ik wacht het gewoon af! :D

Liefs Saskia

Deel Deze Pagina