uitleg in het kort aub

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Kitty, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik ga nu ronde 4 in en zou graag temperaturen om te zien waneer ik mn eisprong heb. Gewoon om er een zicht op te rkijgen want bij vorige zwangerschappen klopte de calculator niet bij mij.

hoe gaat dit nu kort uitgelegd?

Ik sta tussen 7u30 en 8u op omdat dand e dochter wakker wordt, maar 1x in de week om half6 omdat ik dan op het werk slaap. Kan ik dit dan nog toepassen?

Alvast bedankt, maar ik vind hier zoveel terug dat ik niet weet waar te beginnen.

LiefsKitty

2. manuelah

manuelah Lid

18 nov 2007
    78
    0
    0
    meeden
    ik meet elke dag dezelfde tijd stip om 7 uur sóchtend.
    En zet daarvoor de wekker meschien een tip om gewoon dan om half zes de wekker te zetten even snel meten en dan die kleine uurtjes nog even lekker slapen.

maar meschien dat je het ook kan combineren?

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Kitty, je kan zoals Manuelah al zei elke dag je wekker zetten, maar als het om 1 dag in de week gaat kan je ook die dag overslaan (of vroeger tempen en dat er bijzetten zodat je weet dat de temp van die dag iets kan afwijken.

Weet niet hoe snel je naar je dochter gaat als ze wakker is, misschien anders handig je wekker te zetten net vóór ze normaal wakker wordt zodat je eerst rustig kan tempen en dan naar haar toegaat. Succes!

4. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Is het echt belangrijk dat je je temp op juist hetzelfde moment meet? Ik meet meestal tussen rond 9u en rond 10u, kan dat een vertekening geven?

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ben je dan net wakker?

6. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    ja inderdaad! En eens de lessen weer beginnen schommelt het uur van opstaan nog sterker. Maar ik begrijp dat het geen kwaad kan zolang je tempt als je net wakker bent?

Ik heb wel ondervonden dat stress en minder slapen je temperatuur naar beneden doen gaan?

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja dat heeft invloed erop, maar meer omhoog dan omlaag.omlaag is juist bij diepe slaap.

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ah, oké bedankt!

Deel Deze Pagina