Beste ladies, Wie van jullie ziet in dit temp.kaartje een ei? dit is mijn eertse ronde tempen en ff heeft m niet kunnen vinden, ik heb wel erg veel eggwhite gehad dus wie weet... ben wel na CD 26 ongesteld geworden helaas... [img=http://img223.imageshack.us/img223/6114/septwu0.th.png] http://img223.imageshack.us/my.php?image=septwu0.png Groetjes, Salima
Hoi Salima, Een heel lastig kaartje zeg. Op dag 8 een mooie dip voor je ei maar dat is wel heel vroeg en dat klopt ook niet met het feit dat je op dag 26 ongi bent geworden Verder zie ik geen temp stijging die duidelijk van je ei afkomstig is Gebruik je ovu testen? Misschien kunnen deze wat duidelijkheid geven? Succes! Groetjes Dib
Thx! ja ik vond dag 8 ook een mooie dip maar menstruatie bleef uit... Ik heb ovutesten gebruikt van Sensitest maar die zijn bij mij altijd lichtroze, nooit echt positief maar ook niet negatefe. iemand hiet op het forum zei dat je je eisprong kan mislopen als ie in de ovtend is geweest en je in de avond test. dus ik d8 dat werkt gewoon niet en plus het kost een vermogen om er 2 per dag te doen dus had dat even opgegeven... maar bedankt voor je reactie! Salima
Ik gebruik ook de testen van sensitest en bij mij werken ze prima. Ongeveer 3 uurtjes niet plassen en de test knalt erop los. Ik heb zelfs altijd twee dagen achtereen een posi test van sensitest. Heb je uberhaupt wel een eisprong dan? Volgens mij kan je je ovulatie niet missen met testen hoor!?!
Dank je wel voor jullie reacties! Ik weet het ook nie meer met mijn eisprong Ik ga nog een ronde tempen en als in dit temp.kaartje weer geen ei te vinden is ga ik maar naar de huisarts ale: Of zegt iemand van jullie lang genoeg gewacht (bijna een jaar) en geen tijd meer verspillen. mijn zus had namelijk ook geen ei.. tot ze hulp kreeg van gyn...
Hoi Salima, Ze zeggen dat je na een jaar naar de h.a. mag dus waarom zou je het niet proberen? Zeker met een temp kaartje waarbij geen eisprong te zien is. Misschien dat je nog 2 rondes moet tempen voordat er actie wordt ondernomen? Ik zou gewoon aan de bel trekken Succces!
Thank you! Ik denk dat de h.a mij ook nog een ronde laat tempen, omdat ik niet met 1 kaartje aan kan komen zetten... Dus ik maak deze cyclus af en ga dan zeker! Thx voor je reactie!