Uitleg magnetronsterilisator

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wilma1978, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma1978

Wilma1978 Actief lid

27 dec 2009
    249
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb van een vriendin van me een magnetronsterilisator gekregen. Het gaat om een hele simpele, witte onderkant, doorzichtige bovenkant en het is volgens mij geen merkding. Nu zit er geen gebruiksaanwijzing bij en ik vraag me af hoe die werkt.
    Er moet volgens mij water onderin, maar hoeveel? En hoe lang moet het dan in de magnetron? Het lijkt me wel heel handig voor zometeen (ga geen bv geven).

Groetjes,

Wilma

2. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Wij hebben een magnetronsterilisator van de Hema. Doorzichtig met een witte deksel en een wit rekje voor onderin. Hier moet 100 ml water in. Hij moet op een max van 500 watt 5 minuten in de magnetron.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.020
    1.844
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een van de prenatal.
    Witte ronde onderkant, en een doorzichtige bovenkant.

Ik deed er altijd 200cc water in de onderkant, flesjes en speentjes er schoongemaakt in leggen.
    Deksel erop en 7 á 8 minuten in de magnetron, en dan er voorzichtig uithalen.

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb de avent, hier zit een sticker op met de gebruiksaanwijzing. 200ml water onderin en 5 min voluit in de magnetron.
    Super ding! ben er erg blij mee en gebruik hem nogsteeds al is timo al ouder dan een jaar. Ook makkelijk voor de speentjes :)

miek

Deel Deze Pagina