Kunnen mensen hebben. Vandaag dacht ik, kom, mn man is toch bij een vriend klussen in zijn huis en ik had niet zo'n lekkere nacht gehad dus wat ga ik doen? Ja, mijn huis opruimen. Ondanks dat ik hier pas 8 maanden woon, het een appartement is van 95m2, heb ik 5 volle vuilniszakken kunnen weggooien.. wat? Ja, 5 volle vuilniszakken wtf?! Nouja, 2 volle vuilniszakken en 3 volle zakken van de C1000 dan, toen ik ermee naar buiten liep keken mensen me echt aan alsof ik een of andere ransaap ben die 2 weken lang zn vuilnis opspaart en dan eens weggooit ofzo. Echt wat een kelerezooi zat er tussen zeg. Echt dingen waarvan je denkt: huh? wats dit? Kraaltjes, lege verpakkingen (huh?!) cellefoonpapiertjes en zelfs lege HubbaBubba papiertjes.. waardoor ik er dus eindelijk achterkom waar mijn rol kauwgum is gebleven die ik van de zomer ben kwijtgeraakt... Alle tekeningen van Luc van 2 jaar lang maar geperforeerd en in een map gedaan, al mn brieven uitgezocht en in een map gedaan. Naar de Action gegaan en 4 opbergdozen gekocht booh. Uiteindelijk had ik zoveel weggeflikkerd dat ik nu met 4 opbergdozen zit... Keukenkasten uitgeruimd ala chips van 11-12-2013, kroepoek die onderhand weer terug de zee in had gekunt. Dan denk je toch van, wat een troep kan een mens hebben, en dat in 8 maanden tijd. Stel je voor dat ik het niet had opgeruimd, hoe was het over een jaar geweest dan? Zeeeker 15 volle vuilniszakken dan. De keukenkasten van boven schoongemaakt wat me 2 rollen wcpapier en 3 Sobo huishouddoekjes heeft gekost en ik het achteraf beter met een plamuurmes had kunnen doen. Oude verfrollers die als wapen kunnen dien aangezien ze zo hard zijn geworden dat als je ze laat vallen er een gat van 3 bij 5 in je laminaat zit... Mijn hemel zeg, wat ben ik blij dat ik er vanaf ben.. Iemand ook wel eens een opruimwoede gehad en dingen tegengekomen waarvan je denkt? HUH?!
Hahaha heerlijk omschreven Ik meen ook altijd maar dat we redelijk opgeruimd zijn.... maar dat valt ook vaak weer tegen hoor Maar 5 volle zakken???? Nee dat geloof ik niet eigenlijk.
Ow ik kom het nog steeds dagelijks tegen maar mijn man is er z'n eentje van ''misschien komt het ooit nog eens van pas??''
Daar heb ik nou nooit last van......... Zou geen kwaad kunnen om met opruimwoede aangestoken te worden........
Ja, van de week (toen vond ik het geboortekaartje van mijn oudste terug) ik ben serieus DRIE dagen bezig geweest om mijn slaapkamer op te ruimen moet ik wel zeggen dat alles van de kant is geweest, achter het schot alles heb uitgeruimd, schoongemaakt en uitgezocht, dus dat is extra, maar kom op: drie dagen, niet normaal. Oh en hier gaan zo'n 10 dozen naar de rommelmarkt toe.
Hahahah! Heel herkenbaar! Vooral die lege verpakkingen! Mijn man had er altijd 'een handje van' om de doos van nwe elektronische dingen te bewaren, dus de tv (knettergrote doos natuurlijk) etc. En toen we een half jaartje terug met z'n tweetjes door het huis gingen spreekt ie mij erop aan waarom ik die dozen heb bewaard Maar idd, hier mag ook een container voor het huis gezet worden als we weer eens een opruim-aanval hebben Wel fijn gevoel om het nu lekker weer schoon/opgeruimd te hebben hè? En je hebt je zondag lekker nuttig besteed.
Mooi geschreven haha Ik herken het niet want wij voeren een streng beleid op wat er binnenkomt. Heb die buien regelmatig al gehad dus ons huis bestaat praktisch alleen nog maar uit spullen die gebruikt worden. Kan ook niet wachten tot alle babykleding van onze zoon weg kan. En de leerboeken/werkstukken etc etc van mijn man. Alles wat ik niet gebruik gaat weg en alles waar we langer dan 2 jaar niet naar om hebben gekeken gaat zoiezo weg.
Hahaha wat schrijf je dat toch weer leuk zeg! Nee niet echt last van, hoewel ik dat van de keuken wel herken en de voorraadkast dan, verder valt her hier erg mee
Nou, hier veel kleiner huis, maar hier gaat er elke week wel een vuilniszak vol aan 'extra' troep weg. En waar het vandaan komt????
Haha ik ken het . ben ook bezig 1,5 vuilniszak uit 1 kast in totaal zo'n 6 a 7 vuilniszaklen . echt verschrikkelijk.. Haha
Weet je dat ik dat heb als ik mijn kledingkast uit zoek? Hoe vaak ik het ook doe (echt wel 3-4 x pj) er gaan ALTIJD zakken vol weg, en mijn kast blijft VOL En het meest idiote van alles is dat ik bijna nooit wat koop, want ik haat winkelen, dus daar ligt het ook niet aan, maar ik blijf kleding houden
Het maakt niet uit welke kast ik neem. Of het nu een keukenkastje (nah niet overdrijven, daar niet echt..) of een boekenkast neem. Er ligt altijd wel vanalles wat je weg kunt gooien. Van oude folders tot lege enveloppen tot lege legodoosjes. Er ligt altijd wel wat.
Herkenbaar. Hier heb ik pas opgeruimd en inderdaad, vuilniszakken vol weg gegooid. En 2 maanden later heb ik weer een partij weggeflikkerd. Zooi die ik toen met alle geweld wilde bewaren, vond ik nu kliko waardig. Heel apart En volgens mij had ik al mn papieren toen ge ordend. Daar was nu weinig van te zien. Weer een hele berg. Waar komt die zooi in godsnaam vandaan Maaruh, die zak chips had ik nog lekker opgegeten na een paar uur werken hoor die houdbaarheidsdatum is maar een indicatie. Het is daarna echt niet meteen vergif. Ik eet nog chips van 3 maanden over de datum. Proeft echt geen verschil. En voor je keukenkastjes: volgende keer dasty erop spuiten en verder gaan met opruimen. Je veegt het vet er na 10 min zo zonder schrobben eraf. Ik stojd altijd een uur te poetsen met dubro, jif, schuursponsjes enz. Met dasty is het echt zo weg.
Uhu, zooo herkenbaar. Laatst de logeerkamer opgeruimd omdat Lotte binnenkort van babykamer naar meidenkamer verhuist. Mijn man heeft 2 keer naar de stort kunnen rijden, met zijn werkBUS!!! Tot 2 keer aan toe zat de bus nokvol. En dat uit 1 kamer gewoon bizar....
Hier is het net zo hoor: ik zoek echt regelmatig kasten uit, en ALTIJD kan ik weer een zak weggooien. En elke 2 weken zegt mijn man wel: wat is die bak weer vol! Jij gooit ook altijd alles erin! Tja, ik ga niet elke 2 weken naar de stort, wel? dus gooi ik tussentijds ook vaak dingen in de kliko, weg=weg bij mij hoor.
Oooooh zucht!!! Ik moet hier nog beginnen met de grote schoonmaak waar blijft die nesteldrang als je hem nodig hebt
ohh wij hebben zoveel troep, maar mijn vriend is echt een verzamelaar en ik mag bijna niks weggooien (al doe ik dat wel stiekem )
Een zak chips van 11-12-13? Dat kan ik beter . Ik vond er twee weken geleden ééntje die ik na afloop van een schransbui tijdens de zwangerschap van mn dochter in een laatje had verstopt en was vergeten. Mn dochter is nu 2,3 jaar . Ik durfde er niet in te kijken en heb hem gelijk weggegooid, schaam schaam.